یکشنبه, 18 شهریور 1403 Saturday, 7 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43376 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2446×
واکنش نماینده لاهیجان و سیاهکل به توهین به گیلانیان در سیمای ملی: به راحتی از کنار چنین خبط بزرگی نمی‌گذرم
15 خرداد 1403 ساعت: 18:52
شناسه : 281843
8

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با به‌کاربردن عبارات سخیف شب گذشته‌ی فردی در سیمای ملی، انتظار همشهریان و هم استانی‌هایم این است که به عنوان دوست و نماینده‌ آنان در مجلس به راحتی از کنار چنین خبط بزرگی نگذرم. از امروز موضوع را از سوی وزیر ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال پیگیری خواهم نمود.

منبع : یاور مردم
پ
پ

سلمان زارع نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی و عضو مجمع نمایندگان گیلان در واکنش به توهین رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به لهجه گیلانی در برنامه زنده شبکه سه عنوان کرد:

گیلان، سرزمین مردمانی نجیب و سربلند با پیشینه اسلامی به بلندای تاریخ است. سرزمین مردانی چون میرزا کوچک خان گیلانی، آیت الله بهجت و…

گیلان، مامن و ماوای فرهنگ و هنر است و گیلانیان پیشتازان آن در سراسر کشور.

با به‌کاربردن عبارات سخیف شب گذشته‌ی فردی در سیمای ملی، انتظار همشهریان و هم استانی‌هایم این است که به عنوان دوست و نماینده‌ آنان در مجلس به راحتی از کنار چنین خبط بزرگی نگذرم. از امروز موضوع را از سوی وزیر ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال پیگیری خواهم نمود.

ثبت دیدگاه

1 دیدگاه برای “واکنش نماینده لاهیجان و سیاهکل به توهین به گیلانیان در سیمای ملی: به راحتی از کنار چنین خبط بزرگی نمی‌گذرم”
  1. پشتش پره وگرنه تا الان این بی… دادگاهی شده بود
    هرجای این کره خاکی به جز ایران بود تا الان برکنار شده بود و باید جوابگو باشه به این توهینش
    ولی حیف ک ایرانه و مدیر عامل تیم پیروزی محبوب

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.