چهارشنبه, 6 تیر 1403 Wednesday, 26 June , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42388 تعداد نوشته های امروز : 15 تعداد دیدگاهها : 2405×
عمو قناد ضربه مغزی شد / آخرین خبرها از وضعیت مجید قناد در بیمارستان
16 خرداد 1403 ساعت: 11:31
شناسه : 281846
4

علیرضا وهاب‌زاده (خبرنگار حوزه پزشکی) در توئیتی خبر تلخ تصادف مجید قناد (مجری و تهیه‌کننده قدیمی تلویزیون) را اعلام کرد.

پ
پ

علیرضا وهاب‌زاده (خبرنگار حوزه پزشکی) در توئیتی خبر تلخ تصادف مجید قناد (مجری و تهیه‌کننده قدیمی تلویزیون) را اعلام کرد: ‌«عموقناد به خاطر تصادف و ضربه مغزی چند روزه در بیمارستان بستری هست، جراحی مغز شده و به دعای خیر شما نیاز داره. عموقناد شاید مثل خواننده‌ها و سلبریتی‌ها برای رسانه‌ها مهم نباشه، اما ما یادمون هست که تنها کسی بود که برای شادی و خنده کودکی ما تلاش می‌کرد. برای سلامتش دعا کنید.»

آخرین خبرها از وضعیت مجید قناد در بیمارستان

مجید قناد مجری قدیمی تلویزیون که با اجرای برنامه‌های کودک بیشتر شناخته می‌شود چند روز گذشته بر اثر تصادف راهی بیمارستان می‌شود. خون لخته شده در ناحیه مغز او باعث می‌شود روز دوشنبه مورد جراحی قرار بگیرد.

ایرج راد رئیس هیئت مدیره خانه تئاتر گفت: مجید قناد تصادف سختی داشت و خون در ناحیه مغز او لخته شده بود. خوشبختانه ضربه مغزی نبود و او بعد از عمل جراحی حال مساعدی دارد.

وی افزود: قناد هم اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است و  وضعیت جسمانی او رو به بهبود است.

در فضای مجازی خبری دست به دست می‌شود که مجید قناد مجری قدیمی برنامه‌های کودکانه تلویزیون که در هیئت مدیره خانه تئاتر عضویت دارد ضربه مغزی شده و حال او نامساعد است که ایرج راد از وضعیت رو به بهبود این هنرمند خبر می‌دهد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.