یکشنبه, 18 شهریور 1403 Saturday, 7 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43376 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2446×
همه چیز درباره ربات جدید تلگرام / با همستر کامبت پولدار می‌شویم؟ / چطور سکه‌های بیشتری جمع کنیم؟
15 خرداد 1403 ساعت: 23:26
شناسه : 281851
8
جیب ایرانی‌ها را از دلار پُر کند!

پس از عرضه موفق و پرسروصدای نات کوین، بازی‌های زیادی در سبک «Tap to Earn» با الهام از این پروژه راه‌اندازی شدند. یکی از بازی‌های این سبک که در روزهای اخیر محبوب و پرطرفدار شده است، بازی همستر کامبت (Hamster Kombat) است.

پ
پ

حتما در روزهای اخیر برای شما هم پیش آمده که به کسب سکه در یک ربات دعوت شده باشید.

حالا به تازگی در دنیای پر نوسان ارزهای دیجیتال، ارز تازه‌ای به عنوان یک نوآوری ظهور کرده است اما چه چیزی باعث می‌شود که این ارز در میان انبوهی از رقبا برجسته شود؟ آیا این تنها یک روند گذرا است یا می‌تواند به یک پدیده دائمی در اکوسیستم دیجیتال تبدیل شود؟ پس از عرضه موفق و پرسروصدای نات کوین، بازی‌های زیادی در سبک «Tap to Earn» با الهام از این پروژه راه‌اندازی شدند. یکی از بازی‌های این سبک که در روزهای اخیر محبوب و پرطرفدار شده است، بازی همستر کامبت (Hamster Kombat) است.

در این مطلب، بخش‌های مختلف بازی همستر کامبت را آموزش داده‌ایم و به روش‌هایی برای دریافت توکن بیشتر در این بازی اشاره کرده‌ایم.

همستر کامبت چیست؟

همستر کامبت یک بازی در سبک Tap to Earn و رباتی است. بازیکنان در همستر کامبت باید با زدن روی یک سکه درون بازی مقدار بیشتری توکن جمع کنند. این توکن‌ها ممکن است در آینده در قالب ایردراپ بین بازیکنان همستر کامبت توزیع شود. بازی همستر کمبت در قالب یک ربات در دسترس است. همستر کامبت مدعی است که ۴۲ میلیون کاربر فعال دارد. برنامه ایردراپ بازی همستر کامبت به چهار بخش تقسیم می‌شود؛ مذاکره با صرافی‌ها، مذاکره با مارکت میکرها، انجام چند همکاری کلیدی با مجموعه‌های مختلف و در نهایت تهیه فهرستی برای تسک‌های ایردراپ. از بین این مراحل ۳ مرحله پشت سر گذاشته شده و مرحله تهیه لیست تسک‌های شرکت‌داده شدن در ایردراپ همستر کامبت باقی مانده است. درون بازی هم گفته می‌شود که ایردراپ همستر کامبت به‌زودی اتفاق خواهد افتاد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.