پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403 Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43583 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2451×
محرومیت 20 روزه برای مدیرعامل پرسپولیس / عذرخواهی مجدد درویش: دستبوس گیلانی‌ها هستم
15 خرداد 1403 ساعت: 23:47
شناسه : 281854
4

رضا درویش تا صدور حکم نهایی کمیته اخلاق، به مدت ۲۰ روز از انجام هر گونه فعالیت فوتبالی محروم شد.

پ
پ

کمیته اخلاق اعلام کرد: نظر به تقاضای دیوان تحقیقات و با عنایت به محتویات پرونده،مدارک،مستندات و گزارش های واصله علیه آقای رضا درویش،مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مبنی بر تخلف اخلاقی وی باتوجه به اینکه این نوع رفتار نقض آشکار قوانین و مقررات اخلاقی محسوب می شود که به تمامیت و اعتبار فوتبال کشور لطمه وارد می کند و اینکه صدور حکم نهایی درباره وی مستلزم تکمیل تحقیقات مقدماتی است،لذا بنا به اهمیت موضوع به استناد مواد 23 و 65 آیین نامه کمیته اخلاق،دستور موقت دایر بر منع فعالیت نامبرده در حوزه فوتبال صادر شده و براین اساس اعلام می شود وی به مدت 20 روز تا صدور رای نهایی محروم از هرگونه فعالیت فوتبالی خواهد بود.

درویش: از عزیزان گیلانی عذر می‌خواهم و دستبوس آنها هستم

به والله که منظور بدی از این موضوع نداشتم و اصلا منظورم اهالی عزیز گیلان نبود. به همه آنها ارادت خالصانه دارم و اگر برداشت بدی نیز از صحبت‌هایم شده، شهامت عذرخواهی بابت آن را از تک تک این عزیزان دارم.

همانطور که گفتم اینقدر شهامت دارم که اگر منظور بدی داشته باشم آن را بپذیرم و البته عذرخواهی هم می‌کنم از تمامی عزیزان. اما منظور بنده این بود که ایشان با توهین مرا با لفظ چاه میدانی خطاب کردند و می‌خواستم بگویم متوجه حرف زدنش باشد و بهتر است نوع حرف زدنش را عوض کند که متاسفانه آن را گفتم که اصلا ارتباطی هم نداشت و اشتباه من بود.

با این حال خدا شاهد است که منظور من کاملا این موضوع بود و برای تمامی عزیزان در تمامی استان‌ها احترام قائل هستم. بحث به شکلی پیش رفت که آن موضوع پیش آمد و یک بار دیگر از عزیزان عزیز گیلانی عذر می‌خواهم و دستبوس آنها هستم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.