یکشنبه, 18 شهریور 1403 Sunday, 8 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43377 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2446×
معجزه زیبایی اینبار از پیرانشهر؛ گزارشی از رتبه بندی برندهای عروسی 1403
17 خرداد 1403 ساعت: 5:20
شناسه : 281875
1
رپورتاژ آگهی؛

بالاخره و در راس ساعت اعلام شده از یک سال پیش بیستمین دوره رتبه بندی برندهای عروسی کشور در چهار گروه تخصصی به ترتیب بهترین آتلیه های عکاسی کشور، بهترین سالن های زیبایی کشور، بهترین مزون های عروس کشور، بهترین تالارهای عروسی کشور انجام شد.

پ
پ

تهران – 1403/02/10 – دفتر عروسکو به گزارش روابط عمومی وب سایت عروسکو مرجع رتبه بندی برندهای عروسی کشور و بزرگترین وبسایت راهنمای عروسی و جوانان فارسی ، رتبه بندی برندهای عروسی به رسم هر ساله و در بیستمین دوره به انجام رسید، مطابق برنامه ریزی های اعلام شده از یکسال قبل دقیقا در تاریخ 1402/02/01 جداول رتبه بندی برندهای عروسی کشور به صورت آنلاین و بر طبق نظرات مردمی و جمع بندی هیئت ژوری مستقر در سایت عروسکو که متشکل از اساتید برجسته در حوزه های مربوطه می باشند، اعلام گردید. در ثانیه های  اولیه اعلام نتایج حضور و معرفی یک برند جدید و بدون سابقه در جداول رتبه بندی ها در لیست سالن های زیبایی زنانه بیشتر به چشم می آمد.

C:\Users\HP-RAYANEH\Downloads\114ad6276bd2347ed5726139cc62ef42.jpg.-کریمی_1717493630 (1).jpg

بیستمین دوره رتبه بندی ها برندهای عروسی

بالاخره و در راس ساعت اعلام شده از یک سال پیش بیستمین دوره رتبه بندی برندهای عروسی کشور در چهار گروه تخصصی به ترتیب بهترین آتلیه های عکاسی کشور، بهترین سالن های زیبایی کشور، بهترین مزون های عروس کشور، بهترین تالارهای عروسی کشور انجام شد. در لیست بهترین آتلیه های عکاسی کشور استودیو نوربین تهران، استودیو اسداللهی تهران و استودیو رسانه فیلم اهواز در سه رتبه برتر کشور از میان بیش از یک میلیون و دویست آتلیه عکاسی فعال در کشور به عنوان سه رتبه برتر انتخاب شده اند.

در لیست بهترین سالن های زیبایی از میان قریب به دو میلیون سالن زیبایی شناسایی شده در کشور شگفتی جدیدی رخ داده است. در گزارش منتشر شده از مدیر روابط عمومی سایت عروسکو، خانم مهندس نگار زندی، برند زیبایی ناسکه با مدیریت ناسکه کریمی از شهر پیرانشهر رتبه یکم کشور را تصاحب کرده است. در ساعات اولیه اعلام نتایج که در بامداد یکم اردیبهشت اتفاق افتاد برند ناسکه کریمی از پیرانشهر بیشترین بازدیدها و توجهات را نسبت به سایر برندهای موجود در جداول رتبه بندی را از آن خود کرد. در مصاحبه انجام شده با خانم ناسکه کریمی دلیل اصلی موفقیت این برند را حمایت عروس ها و مردم شریف شهر مرزی پیرانشهر عنوان شده است.

در سایر جداول رتبه بندی، مزون میس دفنه از کرج برای سال دوم به عنوان بهترین مزون های لباس عروس کشور معرفی گردید و تالار دیپلمات اصفهان نیز همچنان و با ارائه خدمات ویژه به مشتریان و کسب رضایت آنها توانست برای سال سوم و پیاپی رتبه نخست کشوری را بدست آورد.

لازم به ذکر است که با عنایت به پایان زمان قانونی 10 روزه رتبه بندی برترین مشاغل عروسی کشور در سال 1403 امکان ثبت گزارش تخلف، حقوق کپی رایت و اعتراض به نتایج پایان یافته است و تا سال آینده بدون تغییر باقی خواهد ماند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.