پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403 Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43583 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2451×
ایمپلنت آمریکایی زیمر: طول عمر + قیمت + مقایسه 
16 خرداد 1403 ساعت: 13:53
شناسه : 281895
3
رپورتاژ آگهی؛

ایمپلنت زیمر، یک برند محبوب ایمپلنت امریکایی محسوب می‌شود. این برند ایمپلنت آمریکایی، نه‌تنها در بین برندهای ایمپلنت آمریکایی بهترین است؛ بلکه در رقابت با سایر برندها مانند برندهای ایمپلنت کره‌ای و ایمپلنت‌های آلمانی نیز رتبه بالاتری دارد.

پ
پ

ایمپلنت زیمر، یک برند محبوب ایمپلنت امریکایی محسوب می‌شود. این برند ایمپلنت آمریکایی، نه‌تنها در بین برندهای ایمپلنت آمریکایی بهترین است؛ بلکه در رقابت با سایر برندها مانند برندهای ایمپلنت کره‌ای و ایمپلنت‌های آلمانی نیز رتبه بالاتری دارد.

ایمپلنت‌های دندانی Zimmer Biomet در اشکال و اندازه‌های مختلف، تولید می‌شوند و برای هر بیمار با شرایط فردی متفاوت، مناسب است.

چرا باید ایمپلنت آمریکایی زیمر را انتخاب کنم؟

با انتخاب ایمپلنت متناسب با نیازهای منحصربه‌فرد بیمار، می‌توان به ثبات و دقت درمان بیشتری دست‌یافت. ایمپلنت‌های دندانی زیمر، از نظر فناوری پیشرفته و فوق‌العاده، همه‌کاره هستند.

با استفاده از ایمپلنت‌های زیمر، زمان کمتری روی صندلی دندانپزشکی صرف می‌شود که به طور قابل‌توجهی، هزینه و زمان صرف شده برای کاشت ایمپلنت را کاهش می‌دهد.

قراردادن ایمپلنت‌های زیمر برای متخصصان بهداشت دهان و دندان، بسیار آسان است و این ایمپلنت آمریکایی، می‌تواند بسیاری از تکنیک‌های کاشت دندان را، چه در یک مرحله یا چند مرحله، پشتیبانی کند.

شرکت آمریکایی زیمر، یک کارخانه بزرگ در زمینه ساخت وسایل پزشکی است که علاوه بر تولید ایمپلنت دندان، اباتمنت تیتانیومی را نیز طراحی می‌کند که به‌عنوان واسطه بین ایمپلنت و پروتز ساخته‌شده، عمل می‌کند.

در زیر به برخی از مزایای ایمپلنت زیمر اشاره می‌کنیم:

  • سطوح دقت بالا برای انواع بیماران
  • حداقل آماده‌سازی و مراحل موردنیاز
  • کاهش زمان درمان و بهبودی
  • نتیجه نهایی زیبا و طبیعی
  • ماندگاری و استحکام بالا

word image 281895 2 - ایمپلنت آمریکایی زیمر: طول عمر + قیمت + مقایسه  - ایمپلنت

دریافت ایمپلنت دندانی Zimmer شامل چه مواردی می‌شود؟

قبل از کاشت ریشه‌های دندان‌مصنوعی، متخصص بهداشت دهان و دندان، باتوجه‌به بررسی مواردی مانند رادیوگرافی، قالب‌های دندانی و معاینه دندان و دهان، برنامه‌ای را برای بیمار تدوین می‌کند. هنگامی که طرح کامل شد، اولین مرحله کاشت ایمپلنت آغاز می‌گردد.

  • در ابتدا یک بی‌حس‌کننده موضعی در محل جراحی، تزریق می‌شود.
  • دندانپزشک پس از ایجاد برشی برای نمایان‌شدن استخوان در محل درمان، از یک مته دقیق برای ایجاد یک سوراخ کوچک، استفاده می‌کند.
  • ایمپلنت دندانی زیمر، در جای خود قرار گرفته و پیچ می‌شود.

در برخی موارد، برش‌های اولیه ممکن است ضروری نباشد و ایمپلنت را می‌توان مستقیماً از طریق بافت نرم قرارداد.

برای بیمارانی که برنامه درمانی آنها شامل مراقبت دومرحله‌ای ایمپلنت است، مرحله دوم زمانی تکمیل می‌شود که ایمپلنت در استخوان فک ادغام شده و تثبیت گردد.

در ویزیت دوم، یک بی‌حس‌کننده موضعی دیگر تجویز می‌شود تا بتوان به پست ایمپلنت دسترسی پیدا کرده و اباتمنت را به ایمپلنت متصل کرد.

پروتز دندان، ظرف یک هفته پس از برداشتن قالب‌های دندانی، ساخته می‌شود. نگرانی اصلی متخصص ایمپلنت شما این خواهد بود که هنگام انجام ترمیم نهایی، یک‌عمر آرامش و ثبات را تجربه خواهید کرد.

قیمت ایمپلنت زیمر چقدر است؟

ایمپلنت آمریکایی زیمر از جمله بهترین و باکیفیت‌ترین ایمپلنت‌های دندانی محسوب شده و در بین بیماران و متخصص‌های کاشت ایمپلنت، از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. قیمت ایمپلنت‌های آمریکایی مانند ایمپلنت زیمر، در مقایسه با سایر برندهای ایمپلنت دندان مانند ایمپلنت آلمانی بردنت یا ایمپلنت‌های کره‌ای، گران‌تر است.

قیمت ایمپلنت زیمر به طور متوسط، از ۲۵ تا ۲۷ میلیون تومان شروع می‌شود. البته این قیمت بستگی به عوامل مختلفی مانند تخصص، تجربه و مهارت دندانپزشک ایمپلنت و همچنین هزینه روکش و اباتمنت دارد.

عوامل مؤثر در قیمت ایمپلنت دندان و قیمت ایمپلنت آمریکایی زیمر در تهران

word image 281895 3 - ایمپلنت آمریکایی زیمر: طول عمر + قیمت + مقایسه  - ایمپلنت

کلام آخر با دیدی کلی در خصوص ایمپلنت آمریکایی زیمر

ایمپلنت‌های آمریکایی مانند ایمپلنت زیمر، ایمپلنت اینترالاک، ایمپلنت بیکن و ایمپلنت سینتوگرفت، معمولاً نسبت به سایر رقبای خود مانند ایمپلنت‌های کره‌ای، از کیفیت و البته قیمت بالاتری برخوردار هستند.

ایمپلنت زیمر به‌عنوان یکی از بهترین ایمپلنت‌های آمریکایی، اگرچه قیمت بالایی دارد، اما ماندگاری و استحکام بیشتری را نیز ارائه می‌دهد. در بالا سعی کردیم تا در خصوص ایمپلنت آمریکایی زیمر و قیمت ایمپلنت زیمر، توضیح مختصری خدمتتان ارائه دهیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.