شنبه, 31 شهریور 1403 Saturday, 21 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43594 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2451×
اعترافات خداداد افشاری و باز شدن پای یک تیم تهرانی و پنج داور در پرونده فساد
18 خرداد 1403 ساعت: 23:23
شناسه : 282048
9

رئیس سابق کمیته داوران اعترافات مهمی در رابطه با داوری کرده که می‌تواند معادلات لیگ برتر را تغییر دهد. پای حداقل 5 داور و‌ کمک داور به پرونده فساد فوتبال ایران باز شده است.

پ
پ

رئیس سابق کمیته داوران اعترافات مهمی در رابطه با داوری کرده که می‌تواند معادلات لیگ برتر را تغییر دهد. پای حداقل 5 داور و‌ کمک داور به پرونده فساد فوتبال ایران باز شده است.پس از بررسی پرونده مربوط به پرداخت رشوه از سوی باشگاه مس رفسنجان به برخی مدیران فوتبال، خداداد افشاریان روانه زندان شده است. رئیس سابق کمیته داوران قصد داشت با گذاشتن وثیقه به زندان نرود ولی به دلیل آن‌که کارمند دولت است، موفق به انجام این کار نشد تا راهی زندان شود. دستگیری او نشان می‌دهد ماجرای فساد در داوری، عمیق‌ است و پای داوران نیز به پرونده باز خواهد شد.

یک منبع آگاه در این باره گفت: «بحث یکی دو داور نیست. چند فصل متوالی این اتفاقات افتاده و این یعنی پای آدم‌های زیادی وسط است.» ظرف روزهای آینده دو عضو سازمان لیگ نیز قرار است بازداشت شوند، چراکه قاضی حکم آنها را صادر خواهد کرد.

به گفته منابع آگاه خبری برای بررسی وضعیت مالی اکثر باشگاه‌ها، بازرسان ویژه انتخاب شده و قرار است بررسی‌ها به صورت گسترده صورت گیرد. این بازرسان که به قول مقامات مو را از ماست بیرون می‌کشند، تمام اسناد مالی را بررسی و تخلفات مالی را گزارش می‌دهند. بدون شک پای مدیران زیادی وسط خواهد آمد و اگر هم مربیان متهم به تخلف شوند، عجیب نخواهد بود. در یکی از باشگاه‌های تهرانی به‌تازگی مشخص شده پولی ناپدید شده که جنجال زیادی به‌پا کرده است. قرار است از مدیر سابق این باشگاه شکایت شود تا در محاکم قضایی پاسخگو باشد.به دلیل آن‌که مس رفسنجان برای نتیجه‌گیری در لیگ یک و لیگ برتر هزینه کرده، متهم است و طبق قانون باید به دسته پایین‌تر سقوط کند. بعضی منابع خبری می‌گویند مدیران مس اعلام کرده‌اند اسنادی از تخلفات در باشگاه‌های دیگر دارند و قاعدتا باید آنها هم سقوط کنند! البته محاکم قضایی قطعا عدالت را رعایت کرده و طبق اسناد و مدارک تصمیم نهایی را می‌گیرند. کمااین‌که در گذشته نیز این اتفاق رخ داده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.