شنبه, 31 شهریور 1403 Saturday, 21 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43594 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2451×
اعلام حمایت قاطع دکتر مسعود پزشکیان از خبرنگاران و اصحاب رسانه 
20 خرداد 1403 ساعت: 18:00
شناسه : 282226
8

دکتر مسعود پزشکیان در حمایت از اصحاب رسانه و خبرنگاران گفت: من از همه اصحاب رسانه و خبرنگارانی که در چند دهه گذشته از من انتقاد کرده‌اند تشکر و از نقد همه منتقدان به‌ویژه اصحاب رسانه و خبرنگاران عزیز استقبال می‌کنم و حمایت از اصحاب رسانه و خبرنگاران را وظیفه خودم می‌دانم.

پ
پ

رحمت‌اله بیگدلی نوشت:

دکتر مسعود پزشکیان در بدو ورود خود به ستاد تبلیغات انتخاباتی خود در اولین سخنان خود پس از تأییدصلاحیت در حمایت از اصحاب رسانه و خبرنگاران گفت:

من از همه اصحاب رسانه و خبرنگارانی که در چند دهه گذشته از من انتقاد کرده‌اند تشکر و از نقد همه منتقدان به‌ویژه اصحاب رسانه و خبرنگاران عزیز استقبال می‌کنم و حمایت از اصحاب رسانه و خبرنگاران را وظیفه خودم می‌دانم.

امیدوارم که دولتمردان و رجال سیاسی کشور شکایت از اصحاب رسانه و خبرنگاران را تبدیل به تعامل با آنان و از آنان به‌عنوان پلیس سوت‌زن در مبارزه با فساد و ناکارآمدی استفاده کنند.

عکس: هم‌اکنون ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان

هم‌اکنون ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان - اعلام حمایت قاطع دکتر مسعود پزشکیان از خبرنگاران و اصحاب رسانه  - اصحاب رسانه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.