شنبه, 31 شهریور 1403 Saturday, 21 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43594 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2451×
دکتر محمدحسین قاسملو پیشگام در زمینه گردشگری صنعتی شد
21 خرداد 1403 ساعت: 16:39
شناسه : 282328
4

در یک اقدام ابتکاری، گروه صنعتی تندگویان، پیشگام در زمینه تولید انواع الیاف مصنوعی و یکی از بزرگترین صادرکنندگان الیاف به روسیه، به عنوان اولین مجموعه صنعتی در استان قم، درهای خود را به روی گردشگران صنعتی گشود.

پ
پ

در یک اقدام ابتکاری، گروه صنعتی تندگویان، پیشگام در زمینه تولید انواع الیاف مصنوعی و یکی از بزرگترین صادرکنندگان الیاف به روسیه، به عنوان اولین مجموعه صنعتی در استان قم، درهای خود را به روی گردشگران صنعتی گشود.

این تور با میزبانی دکتر محمدحسین قاسملو، معاونت صنایع اتحادیه اوراسیا و کارآفرین نمونه کشوری، فرصتی ارزشمند برای علاقمندان و کارآفرینان فراهم کرد تا با یکی از بزرگترین مجموعه های صنعتی استان قم آشنا شوند.

حضور مگاگپ، پلتفرم شبکه سازی کسب وکارها، در تور تندگویان، منجر به برگزاری این تور شد.

photo ۲۰۲۴ ۰۶ ۱۰ ۱۶ ۳۳ ۴۳ 2 scaled - دکتر محمدحسین قاسملو پیشگام در زمینه گردشگری صنعتی شد - دکتر محمدحسین قاسملو

در این تور، بازدیدکنندگان از نزدیک با فرآیند تبدیل ضایعات به الیاف، خطوط تولید مدرن و پیشرفته تندگویان، و همچنین دستاوردهای این مجموعه در زمینه صادرات و حضور در بازارهای جهانی آشنا شدند.

دکتر قاسملو در سخنانی در این تور، ضمن تقدیر از ابتکار گروه صنعتی تندگویان در زمینه گردشگری صنعتی، اظهار داشت: “گردشگری صنعتی می تواند نقش موثری در معرفی توانمندی های صنعتی کشور، ایجاد انگیزه برای نوآوری و کارآفرینی، و همچنین توسعه فرهنگ صنعت در جامعه ایفا کند.”

وی افزود: “گروه صنعتی تندگویان نمونه بارز یک مجموعه صنعتی موفق و دانش بنیان است که با اتکا به خلاقیت و نوآوری توانسته است در عرصه های مختلف، از جمله تولید، صادرات و تحقیقات، به دستاوردهای چشمگیری دست یابد.”

این تور با استقبال گرم بازدیدکنندگان روبرو شد و به عنوان یک تجربه منحصر به فرد و آموزنده برای علاقه مندان به صنعت به یادگار خواهد ماند.

photo ۲۰۲۴ ۰۶ ۱۰ ۱۶ ۳۳ ۴۳ 3 scaled - دکتر محمدحسین قاسملو پیشگام در زمینه گردشگری صنعتی شد - دکتر محمدحسین قاسملو

در جریان این بازدید، اعضای هیئت علمی دانشگاه از بخش‌های مختلف گروه صنعتی تندگویان بازدید و با روند تولید محصولات این مجموعه آشنا شدند. همچنین، جلسات پرسش و پاسخ با دکتر محمدحسین قاسملو از پیشگامان صادرات و تبادل نظر حول محورهای مختلف همکاری‌های علمی و پژوهشی بین دانشگاه و صنعت انجام گرفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.