یکشنبه, 18 شهریور 1403 Sunday, 8 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43378 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2446×
بغض هواداران داماش ترکید/ مُردیم تا ماندیم!
21 خرداد 1403 ساعت: 22:21
شناسه : 282377
6

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته پایانی رقابت‌های لیگ یک فوتبال با کسب تساوی دو بر دو مقابل سایپا تهران موفق شد سهمیه لیگ یکی فوتبال رشت در لیگ یک را حفظ کند.

پ
پ

به گزارش روابط عمومی باشگاه داماش گیلان، دو تیم فوتبال داماش گیلان و سایپا تهران در هفته پایانی رقابت‌های لیگ یک فوتبال از ساعت ۲۰ در ورزشگاه شهید عضدی رشت در مقابل دیدگان بیش از 15 هزار تن به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان علی نظرمحمدی با ترکیب سعید ابراهیم‌پور، سعید دلاور، رضا زاهد تبار، آرمان لطف خدا، حسین خیری، حسین ابراهیمی، بلال میرزاعلی، امیرمحمد سیمان پور، محمد رستمی، محمدسجاد قلی‌بیگی و رضا پورمهدی آبادی وارد زمین شدند.

در سوی مقابل سایپا با ترکیب نیما علیپور، رضا فرجی، محمدحسین خسروی، مهیار زحمتکش، محمود شفیعی، احسان جودکی، یاسین جرجانی، امیرحسین نعمتی، علیرضا صفری، سیدپیمان میری، علیرضا ملکی مقابل داماش صف‌آرایی کرد.

داماش بازی را هجومی آغاز کرد و خیلی زود به گل دست‌یافت. سانتر مواج حسین ابراهیمی روی یک ضربه ایستگاهی با چرخش سر استادانه رضا زاهد تبار در دقیقه ۱۰ مسابقه نخستین گل بازی را برای میزبان به ارمغان آورد. این گل خیلی زود و در دقیقه ۱۴ توسط پیمان میری پاسخ داده شد.

داماش که به‌واسطه تشویق بی‌امان هوادارانش هرگز میل به عقب‌نشینی نداشت دگرباره توسط حسین ابراهیمی به گل دست پیدا کرد. گلی که در دقیقه ۱۶ به ثمر رسید و شادی را مجدداً به سکوهای ورزشگاه نیم‌قرنی عضدی رشت بازگرداند.

نیمه نخست با نتیجه دو بر یک به سود داماش گیلان خاتمه یافت و در دیدارهای هم‌زمان نیز دو تیم شهرداری آستارا و دریای بابل با نتایج مشابه یک بر صفر به ترتیب مقابل نفت و گاز گچساران و چادرملو اردکان تن به شکست دادند تا همه‌چیز برای بقای داماش مهیا شود.

داماش در نیمه مربیان نیز دست از بازی هجومی برنداشت. موج حملات داماش بالاخره در دقیقه ۵۹ ثمربخش بود و این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد. حسین ابراهیمی پشت توپ ایستاد و در دقیقه ۶۴ ضربه وی توسط گلر مهار شد تا داماش یک پنالتی حساس دیگر را در هفته‌های اخیر از دست بدهد!

سایپا بلافاصله پس از سیو پنالتی روحیه‌بخش با یک ضد حمله صاحب یک ضربه کرنر شد و حاصل این ضربه کرنر نیز یک گل برای تیم مهمان توسط یاسین جرجانی بود تا بازی به‌تساوی کشیده شود!

تساوی دو بر دو حسن ختام فصلی استرس‌آور برای داماشی‌ها بود و با این تساوی حکم بقای پسران شهر باران در رقابت‌های لیگ یک فوتبال امضا شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.