جمعه, 30 شهریور 1403 Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43583 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2451×
روسای ستاد انتخاباتی جبهه اصلاحات و مسعود پزشکیان در گیلان معرفی شدند
21 خرداد 1403 ساعت: 22:40
شناسه : 282384
6

طی گردهمایی عصر امروز دوشنبه 21خردادماه که با حضور شماری از چهره های سیاسی اصلاح طلب استان گیلان برگزار شد علیرضا سحرخیز به عنوان رییس ستاد انتخاباتی جبهه اصلاحات معرفی و عبدالرضا ابراهیمی هم به عنوان گزینه پیشنهادی ریاست ستاد مرکزی مسعود پزشکیان در استان گیلان به ستاد مرکزی او در تهران پیشنهاد شد.

منبع : کلانشهر
پ
پ

با شروع تبلیغات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، جلسه جبهه اصلاحات گیلان عصر امروز دوشنبه با حضور نمایندگان احزاب اصلاح طلب و شخصیت های حقیقی برگزار شد که طی آن علیرضا سحرخیز به اتفاق آرا به عنوان رییس ستاد این جبهه که حامی مسعود پزشکیان است تعیین شد.

علیرضا سحرخیز وکیل پایه یک دادگستری از فعالان سیاسی اصلاح طلب گیلان به عنوان دبیر حزب ندا در استان گیلان فعالیت می کند.

همچنین در این جلسه عبدالرضا ابراهیمی رئیس حزب اتحاد ملت ایران -منطقه گیلان از طرف جبهه اصلاحات به عنوان گزینه پیشنهادی جهت ابلاغ حکم ریاست ستاد مرکزی مسعود پزشکیان در استان گیلان به ستاد مرکزی او در تهران معرفی شد.

با توجه به اعلام جبهه اصلاحات ایران مبنی بر حمایت از مسعود پزشکیان به عنوان کاندیدای اختصاصی این جریان،ستاد این جبهه و همچنین ستاد مرکزی مسعود پزشکیان در ساعات آینده فعالیت تبلیغاتی خود را در گیلان آغاز می کند.

گفتنی است هادی حق شناس نماینده اسبق بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی هم به عنوان رابط ستاد مرکزی مسعود پزشکیان با استان گیلان معرفی شده است.

ثبت دیدگاه

1 دیدگاه برای “روسای ستاد انتخاباتی جبهه اصلاحات و مسعود پزشکیان در گیلان معرفی شدند”
  1. انشاا… با انتخاب آقای مسعود پزشکیان، کاهش تورم، بهبود معیشت برای مردم که عاشق کشورشان هستند رقم خواهد خورد و صدالبته مبارزه با فساد اداری و باند بازی که راه رییس جمهور شهید بود ادامه پیدا خواهد کرد…

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.