شنبه, 31 شهریور 1403 Saturday, 21 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43594 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2451×
درخواست استخدام ۸۸ هزار نفر از سوی وزارت بهداشت
23 خرداد 1403 ساعت: 4:46
شناسه : 282477
4

مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت گفت: امسال تأکید ما در حوزه تأمین نیروی انسانی، جایگزین کردن نیروهای خروجی، بازنشسته و همچنین نیروهای مورد نیاز برای پروژه های جدید بهداشتی و درمانی است.

منبع : فارس
پ
پ

سیف الله مرادی با بیان اینکه در طول سه سال گذشته، 36 هزار نیروی انسانی در وزارت بهداشت، بازنشسته شده‌اند، گفت: در سه سال گذشته مجوز جایگزین کردن نیروهای بازنشسته به وزارت بهداشت داده نشده که مکاتبات لازم به همراه ارائه جزییات و نقطه محل نیروهای بازنشسته با سازمان اداری و استخدامی کشور، انجام شده است.

وی افزود: دو روز پیش جلسه مفصلی با مسئولان سازمان اداری و استخدامی داشتیم و مقرر شد که مجوز استخدام نیروهای جایگزین به وزارت بهداشت داده شود. همچنین تامین نیروهای مورد نیاز پروژه‌های جدید حوزه سلامت شامل تخت‌های بیمارستانی، پروژه‌های بهداشتی و اورژانس که از ابتدا تا پایان سال افتتاح می شود نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: برای پروژه‌های جدید حوزه سلامت که امسال افتتاح می‌شود، به 52 هزار و 400 نیروی انسانی در رسته‌های مختلف نیاز داریم که درخواست آن را به سازمان اداری و استخدامی ارائه کرده ایم و در حال کارشناسی این سازمان است.

مرادی تصریح کرد: نظر سازمان اداری و استخدامی، استخدام 25 هزار نیروی انسانی است اما نیاز ما در سال جاری و همچنین جایگزینی نیروهای بازنشسته به ترتیب 52 هزار و 400 نفر و همچنین 36 هزار نفر است و تلاش ما، تامین نیروی انسانی مورد نیاز با دریافت مجوز از سازمان های مرتبط است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.