یکشنبه, 18 شهریور 1403 Sunday, 8 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43377 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2446×
دکتر پزشکیان برای اقتصاد کشور یک فرصت است / برخی اصولگرایان نیز به دکتر پزشکیان تمایل دارند
24 خرداد 1403 ساعت: 16:12
شناسه : 282655
7
استاندار اسبق گلستان:

دکتر هادی حق شناس استاندار اسبق گلستان حضور دکتر پزشکیان را برای اقتصاد کشور یک فرصت دانست و خاطر نشان کرد: پزشکیان فردی است که اعتقاد دارد متخصص اقتصاد نیست و باید از کارشناسان کمک گرفت و به همین خاطر می تواند به اقتصاد کشور کمک کند. دکتر پزشکیان فردی است که خود را متخصص همه امور نمی داند. برای جیب خودش تلاش نکرده و مخالف طرح صیانت از فضای مجازی است. شاید هر ۵۰ سال یکبار چنین فرصتی ایجاد شود تا فردی مثل دکتر پزشکیان بتواند رئیس جمهور شود.

پ
پ

دکتر هادی حق شناس، مسئول میز انتخابات گیلان در ستاد مرکزی دکتر پزشکیان، ضمن قدردانی از حضور چهره های اصلاح طلب و میانه رو در این نشست، بیان داشت: شرایط کشور از لحاظ سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شرایط مناسبی نیست و همه مردم این موضوع را بهتر از ما می دانند.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس هفتم، ضمن اشاره به اهمیت فضای مجازی و سرعت چرخش اطلاعات در دنیای امروز، تصریح کرد: انتخابات زودهنگامی اتفاق افتاده و هیچکس آمادگی ذهنی برگزاری انتخابات در این تاریخ را نداشت. اتفاق تلخی رخ داد و این تاریخ برای انتخابات تعیین شد.

دکتر حق شناس افزود: آنچه در کف جامعه دیده می شود امید است. به لحاظ سیاسی ما با یک کاندیدای اصلاح طلب مواجهیم و اختلافی در این زمینه نداریم. از طرف دیگر نوع ادبیات دکتر پزشکیان مربوط به دو سه دهه است و همواره به همین شکل بوده است. مردم دکتر پزشکیان را ۵ دوره با همین ادبیات پسندیده اند و به عنوان نماینده مجلس برگزیده اند. او برای سومین بار پا به عرصه انتخابات ریاست جمهوری گذاشته است و آمادگی ذهنی در این زمینه را دارد.

استاندار اسبق گلستان تصریح کرد: در سراسر کشور حتی برخی اصولگرایان نیز به دکتر پزشکیان تمایل دارند. شرایط کم سابقه و سخت اقتصادی و تورم موجود که سه چهار سال پیاپی بیش از ۴۰ درصد بوده است از دلایل این اتفاق بوده است. اگر سراغ جذب سرمایه و تکنولوژی نرویم این رشد اقتصادی در سه سال آینده کاهنده خواهد شد.

هادی حق شناس با اشاره به اینکه یک سوم خانوارها مستاجرند و درصد بالایی از جامعه زیر خط فقر قرار دارند، بیان داشت: همه ما در برابر این وضعیت اقتصادی مسئولیم. در دولت خاتمی شاخص ها مطلوب بود. در حدفاصل ۹۲ تا ۹۶ نیز دو سال پیاپی تورم یک رقمی داشتیم. اینها اتفاقاتی است که با انتخاب درست رخ می دهد پس نگوییم با انتخاب ما چه چیز تغییر خواهد کرد.

وی حضور دکتر پزشکیان را برای اقتصاد کشور یک فرصت دانست و خاطر نشان کرد: پزشکیان فردی است که اعتقاد دارد متخصص اقتصاد نیست و باید از کارشناسان کمک گرفت و به همین خاطر می تواند به اقتصاد کشور کمک کند. دکتر پزشکیان فردی است که خود را متخصص همه امور نمی داند. برای جیب خودش تلاش نکرده و مخالف طرح صیانت از فضای مجازی است. شاید هر ۵۰ سال یکبار چنین فرصتی ایجاد شود تا فردی مثل دکتر پزشکیان بتواند رئیس جمهور شود.

دکتر حق شناس افزود: امیدواریم خروجی این انتخابات از هر جهت به نفع مردم باشد و از این فرصت بتوانیم به درستی استفاده کنیم. همه جبهه اصلاحات برای ایران پای کار آمده است و نباید این فرصت تاریخی را از دست بدهیم و نخبگان و فعالین سیاسی گیلان زمینه ساز برگزاری یک انتخابات مطلوب خواهند شد.

ثبت دیدگاه

1 دیدگاه برای “دکتر پزشکیان برای اقتصاد کشور یک فرصت است / برخی اصولگرایان نیز به دکتر پزشکیان تمایل دارند”
  1. .
    مسعود پزشکیان کاندیدای اصلاح‌طلب رئیس جمهوری توئیتید: با من حرف بزنید گوش شنوا دارم.

    آقای پزشکیان،
    جمهوری اسلامی دارد با سوءاستفاده از شما خودش را یکدست می‌کند هنوز دیر نشده امکان نجات دارید غفلت موجب پشیمانی است.
    تازه به تازه صد تله مادر دهر حامله، زین تله‌ها گذر بنه تا که رسی به حال من.
    در بگشودمت حرم پا نزده در آن قدم، غم مخوری ز هر عدم خوش بجهی غزال من.

    سرور گرامی،
    تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
    1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی.
    2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی.
    با تشکر از توجه شما.

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.