چهارشنبه, 6 تیر 1403 Tuesday, 25 June , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42377 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2405×
جزییات جدید از پروند فساد در فوتبال ایران/ پولی که خرج روابط نامشروع شد!
25 خرداد 1403 ساعت: 1:51
شناسه : 282717
4
از سکه‌های لای پسته تا خانه و ماشین برای مجری تلویزیونی!

جاودانی و فردوسی‌پور در مورد فساد در فوتبال ایران دست به افشاگری های جدیدی زدند؛ از اهدای سکه‌های لای پسته گرفته تا خانه، ماشین و پولی که خرج روابط نامشروع شد!

منبع : طرفداری
پ
پ

رضا جادوانی در گفتگو با عادل فردوسی‌پور در مورد پرونده فساد مس رفسنجان گفت: آنطور‌ که من شنیده‌ام ۶ میلیارد تومان صرف یک جادوگر شده است. ۷۵۰ سکه به دستور سرمربی سابق مس رفسنجان و از سوی **** تقسیم شده است.

در بحث رسانه، در شهرک بنفشه کرج یک خانه به یکی از اهالی رسانه به علاوه یک دستگاه پژو ۲۰۰۸ داده شده است. به یکی از تهیه کننده برنامه‌های ورزشی ساعت ۶۰۰ میلیون تومانی دادند. به همان تهیه کننده یک واحد تجاری در میدان پالیزی‌ هم اهدا شد که من از این موضوع اطلاع داشتم.

پول می‌دادند تا فردی در یکی از شهرهای شمالی کشور روابط غیرشرعی برای آن‌ها رقم بزند.

عادل فردوسی‌پور هم در ادامه گفت: در همین فصل، در یکی از هفته‌ها ۸۶۰ میلیون تومان رشوه داده شد. فدراسیون فوتبال قطعا درگیر این موضوع است. سایر باشگاه‌های لیگ برتری هم احتمالا درگیر خواهند بود و مس رفسنجان تنها وسط این ماجرا نیست. سکه دادند و در جیب یک برنامه رفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.