چهارشنبه, 6 تیر 1403 Wednesday, 26 June , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42377 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2405×
بهترین کفش ایمنی
26 خرداد 1403 ساعت: 16:15
شناسه : 282882
3
رپورتاژ آگهی؛

 بهترین کفش ایمنی : بهترین مارک کفش ایمنی ایرانی کدام است؟ کفش ایمنی ایرانی بهتر است یا خارجی..

پ
پ

بهترین کفش ایمنی : بهترین مارک کفش ایمنی ایرانی کدام است؟ کفش ایمنی ایرانی بهتر است یا خارجی؟ اینها سوالاتی است که افراد مختلف هنگام خرید انواع کفش و چکمه ایمنی از خود میپرسند و با دریافت پاسخ آن ها می توان به نوعی کیفیت این محصولات را مشخص کرد.

بهترین کفش ایمنی

به همین منظور در این مقاله می خواهیم شما را با بهترین برندهای کفش ایمنی خارجی و ایرانی آشنا کنیم. توجه داشته باشید که این مقاله جنبه تبلیغاتی ندارد و صرفا بر اساس تجربه فروشگاه های یوتیلیتی در زمینه ارائه انواع کفش ایمنی نوشته شده است.

بهترین برندهای کفش ایمنی ایرانی

خوشبختانه در دنیای امروز تولیدکنندگان زیادی در ایران وجود دارند که کفش های ایمنی باکیفیت را روانه بازار کرده اند و می توانند با برندهای خارجی در این زمینه رقابت کنند.

در ادامه لیستی از بهترین برندهای کفش ایمنی ایرانی به همراه ویژگی های هر کدام را برای شما آورده ایم.

images 1718439336 666d4da8cbf07 - بهترین کفش ایمنی - بهترین کفش ایمنی

1- کفش ایمنی پاتن پدیده تبریز

کفش ایمنی پاتن پدیده تبریز را می توان با تولید محصولات باکیفیت و صادراتی بهترین برند کفش ایمنی ایرانی در بازار دانست. تمامی کفش های این برند از مرغوب ترین چرم ساخته شده و دارای پنجه های کامپوزیت می باشد.

این بدان معناست که حتی اگر اجسام نوک تیز از ارتفاع زیاد روی آنها بیفتند، آسیبی نخواهند دید و از پاهای شما محافظت خواهند کرد.

از طرفی کفی این کفش ها از موادی ساخته شده که در محیط های لغزنده و مرطوب قابل استفاده است و می توانید با خیال راحت از آن در انواع محیط های صنعتی، ساختمانی و کارگاهی استفاده کنید.

در حال حاضر کفش ایمنی پاتون با گارانتی 12 ماهه به بازار عرضه می شود که به همراه نشان استاندارد ملی ایران نشان دهنده کیفیت عالی این کفش خواهد بود.

علاوه بر کفش ایمنی، امکان خرید انواع کفش اداری زنانه و مردانه از پاتون وجود دارد. این محصولات معمولا در مدل های مختلفی مانند مارکو، پیروز، گلکسی، مارس، لئونا و دلتا موجود هستند که هر کدام برای شرایط خاصی طراحی شده اند. برای اطلاع از قیمت کفش طرح دار و خرید جزئی یا عمده می توانید فروشگاه رادین ایمن تماس بگیرید.

images 1718439336 666d4da8f145d - بهترین کفش ایمنی - بهترین کفش ایمنی

2- کفش ایمنی ارک

کفش ایمنی ارک با بهره گیری از مشاوران متخصص در زمینه انتخاب چرم، جنس زیره و ارگونومی کفش یکی از بهترین برندهای کفش ایمنی فعال در شهر تبریز می باشد. معروف ترین محصول این برند کفش حفاری است که بیشتر در معدن استفاده می شود و به طور موثری از نفوذ خاک و رطوبت جلوگیری خواهد کرد.

images 1718439337 666d4da90acea - بهترین کفش ایمنی - بهترین کفش ایمنی

3- کفش محافظ پا

یکی دیگر از گزینه های موجود در لیست بهترین برندهای کفش ایمنی ایرانی با نام پای آرا شناخته می شود که علاوه بر کفش ایمنی، انواع کفش های انفرادی و مونتاژی را نیز تولید می کند. این شرکت با فعالیت در شهر تبریز در کلیه محصولات خود استانداردهای ISO 9001-2015 را رعایت نموده و توانسته در سالهای مختلف عنوان واحد نمونه کیفیت را از سازمان استاندارد اخذ نماید.

4- کفش ایمنی نگهبان

یکی از بهترین برندهای کفش ایمنی با نام گاردن شناخته می شود که از سال 1382 فعالیت خود را آغاز کرده و به فروش کفش های کاملا ضد آب می پردازد. تمامی محصولات این برند دارای زیره PU بوده و رویه آنها از چرم طبیعی ساخته شده است. به همین دلیل در برابر لغزش بسیار مقاوم بوده و برای کار در محیط های اسیدی و شیمیایی مناسب هستند.

images 1718439337 666d4da913481 - بهترین کفش ایمنی - بهترین کفش ایمنی

5- کفش ایمنی کاوه

یکی دیگر از انتخاب های معروف در لیست بهترین برندهای کفش ایمنی ایرانی، کاوه نام دارد که علاوه بر کفش ایمنی، انواع کفش های پرسنلی را نیز تولید می کند. محصولات این برند مطابق با استانداردهای اروپایی ساخته شده و دارای 12 ماه گارانتی می باشد. به همین دلیل تاییدیه مرکز تحقیقات ایمنی و بهداشت وزارت کار را دریافت کرده و در بین مصرف کنندگان بسیار محبوب شده اند.

6- کفش پای افزار

چکمه ایمنی پا فازار در رده بهترین برند کفش ایمنی ایرانی تولید کننده محصولات پنجه آهنی می باشد. کفش های این برند تا 200 ژول ضربه را تحمل می کنند و کاملاً ضد اسید و ضد سایش طراحی شده اند. جنس رویه این مدل کفش ایمنی اشبالت با نخ ویسکوز بوده و دارای پایه بلندی است که از نفوذ آب و ذرات به داخل کفش جلوگیری می کند.

عمده فروش کفش ایمنی

جهت خرید کفش ایمنی بهتر است از عمده فروش کفش ایمنی خرید انجام شود چرا که با توجه به قیمت تمام شده و گارانتی محصولات و مشاوره درست جهت استفاده در پروژه ها نیاز است یکی از این شرکت ها رادین ایمن میباشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.