چهارشنبه, 6 تیر 1403 Wednesday, 26 June , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42377 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2405×
دعوای قالیبافی‌ها در گیلان بالا گرفت! هر هوادار دنبال یک پست ریاست
27 خرداد 1403 ساعت: 2:38
شناسه : 282929
2

ستادهای مردمی قالیباف هم چند پاره شده است. ظاهرا این امر بر بعضی مشتبه شده که قالیباف نفر پیروز انتخابات است و باید برای گرفتن مسئولیت در ستادش هر کاری انجام دهند.

منبع : رشتکده
پ
پ

 اختلاف هواداران گیلانی قالیباف بر سر ریاست موجب شد که انواع و اقسام پست‌های من درآوردنی در ستاد وی شکل بگیرد.

بعد از این که کیهان هاشم نیا به عنوان رئیس ستاد قالیباف در گیلان منصوب شد، علی نیکزاد رئیس ستاد قالیباف مجبور شد در احکام جداگانه‌ای «سیدعلی آقازاده» را  به عنوان رئیس شورای راهبردی هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی و «رمضانعلی طالبی»  را به عنوان رئیس هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی استان گیلان منصوب کند.

همچنین ستادهای مردمی قالیباف هم چند پاره شده است. ظاهرا این امر بر بعضی مشتبه شده که قالیباف نفر پیروز انتخابات است و باید برای گرفتن مسئولیت در ستادش هر کاری انجام دهند.

جالب است ستاد شهرستان رشت هم به صورت جداگانه تشکیل شده است که در ستاد اصلی حسین رضویان و در ستاد مردمی شمس شفیعی به عنوان رئیس منصوب شدند. محمدرضا خاکسار  هم با حکم دیگری رییس ستادهای مردمی قالیباف در گیلان شده است.

باید پرسید همان قدر که دنبال ریاست بر این ستادها هستید چقدر توان دارید که میتینگ و همایش‌های بزرگ را سامان دهید!؟ آیا این پست‌ها برای آینده است و یا انتخابات! در دوره گذشته هم شاهد بودیم که انواع و اقسام پست‌ها با کاندیدای پیروز تشکیل شده بود که بسیاری از آن‌ها روی کاغذ بود و حتی یک پوستر هم از آن‌ها منتشر نشد. ظاهرا هواداران قالیباف هم  مایلند پست ریاست بگیرند و فردا روز آن را در رزومه خود قرار دهند. هرچه باشد قالیباف رئیس مجلس است و حتی اگر شکست هم بخورد می‌‌داند چیزی از پست و مقامش کم نمی‌شود و البته همیشه هم مایل است که رئیس جمهور شود و ظاهرا فکر می‌کند یک ریاست جمهوری به او بدهکار هستیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.