چهارشنبه, 6 تیر 1403 Wednesday, 26 June , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42377 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2405×
آموزش سوال پرسیدن از ضمیر ناخودآگاه
27 خرداد 1403 ساعت: 16:35
شناسه : 282952
2
رپورتاژ آگهی؛

این آموزش به شما یاد میدهد چگونه با ضمیر ناخودآگاه خود ارتباط برقرار کنید و پاسخ سوالات خود را از آن بگیرید.

پ
پ

 

در ضمیر ناخودآگاه، اطلاعات عظیمی نهفته است که دسترسی به این منبع میتواند راه حل بسیاری از مسائل باشد.

هر فیلمی که دیده‌اید، هر صحبتی که شنیده‌اید و هر مطلبی که روزگاری چشم شما آن را دیده است، وارد ناخودآگاه شما شده و تا آخر عمر در آنجا باقی می‌ماند. طبق گفته دانشمندان ظرفیت ناخودآگاه از ظرفیت کل کامپیوترهای جهان بیشتر است.

دسترسی به این اطلاعات کار ساده‌ای نیست و در حالت هوشیاری معمولا اتفاق نمی‌افتد و فقط به چیزهایی که در حافظه بلندمدت قرار دارند دسترسی داریم. اما در حالت هیپنوتیزم عمیق، سوژه به راحتی گذشته‌های دور و هرچه دیده و شنیده است را به خاطر می‌آورد. حتی اکثر سوژه‌ها که مدرسه رفته‌اند و تحصیلات دارند، در حالت هیپنوتیزم عمیق می‌توانند تا حد نسبتا خوبی انگلیسی صحبت کنند.

در بیشتر مواقع، شما خودتان مستقیما اطلاعاتی را وارد ناخودآگاه نکرده‌اید اما این اطلاعات وارد شده‌اند. مثلا داخل رستوران بوده‌اید و افرادی دورتر از شما در مورد موضوعی در حال صحبت بوده‌اند، صدای آنها برای شما ضعیف بوده و حواستان هم به آنها نبوده، مثلا در حال صحبت با کسی بوده‌اید، اما چیزهایی که آنها گفتند وارد ناخودآگاه شما شده است.

پس در واقع شما به یک منبع بسیار عظیم از اطلاعات و حتی دانش‌ها مجهز هستید. اما مشکل اصلی استفاده از این اطلاعات است.

یکی از روش‌های رایج برای این هدف، استفاده از پاندول یا آونگ می‌باشد. روش دیگر این است که شما بی‌حرکت می‌ایستید و چشمانتان را میبندید و بعد سوال مورد نظرتان را به صورت ذهنی میپرسید، قبل از آن، با خود شرط میکنید که اگر به هر سمتی از شمال، جنوب ، شرق یا غرب متمایل شدید به چه معناست. سپس صبر میکنید تا ببینید بدنتان به چه سمتی کشیده میشود.

برخی افراد میگویند که ما نسبت به بسیاری از سوالاتی که میخواهیم بپرسیم بی طرف نیستیم و روی نتیجه ممکن است تاثیر بگذاریم.

این حرف درست است. مثلا ما میخواهیم تیم مورد علاقه‌مان بازی را ببرد و پاندول یا خودمان به را به صورت ناخودآگاه به همان جهت حرکت میدهیم.

دو راه حل برای این مشکل وجود دارد، اول اینکه در تمرینات قبل از اینکه باتجربه و مسلط بشوید، روی مواردی که درموردشان سوگیری ندارید کار کنید، یعنی اگر برای فهمیدن اینکه کدام تیم فوتبال برنده میشود سوگیری دارید، برای مسابقات شنا یا شطرنج یا ورزش دیگری که سوگیری نداشته باشید تمرین کنید.

بعدا که حرفه‌ای تر شدید، سراغ موارد اصلی که نیازتان هستند بروید اما برای انجام آن به نحو صحیح، باید از روندی پیروی کنید که در این آموزش گفته میشود.

راه حل دوم این است که از روش هایی استفاده کنید که تاثیرگذاری مستقیم شما روی نتیجه کمتر است، مثل: یی چینگ. که روش سنتی کشور چین است. من این کار را به ساده‌ترین شکل حتی با یه سکه هم انجام میدادم و تقریبا همیشه نتیجه درست را نشان میداد.

پس اگر برای روش‌هایی مثل پاندول با مشکل روبرو هستید و احساس میکنید ذهنتان شما را بازی میدهد، ابتدا سراغ چنین روش‌هایی بروید که دخالت ارادی شما در نتیجه کمتر است.

برخی میگویند که آیا میشود ما روش پاندول یا ایستادن یا هر روش دیگری را انجام بدهیم با این شرایط که تفسیرش را ندانیم؟ یعنی مثلا نمیدانیم اگر پاندول در جهت عقربه‌های ساعت حرکت کرد به چه معناست. در اینصورت چون ما نمیدانستیم که پاندول باید به چه سمتی حرکت کند تا پاسخ دلخواه را بگیریم، پاسخ معتبر خواهد بود.

اما اینکار اشتباست. شما زمانی پاسخ درست را دریافت میکنید که تفسیر نتیجه را بدانید. فقط باید جلوی دخالت ارادیِ خود رو بگیرید. اگر تفسیر نتیجه را ندانید و روش را انجام بدهید، ناخودآگاهِ شما نمیداند که چطور باید نتیجه را به شما نشان بدهد و روش مورد نظر کارایی خود را از دست میدهد.

اما روند کلی کار به چه شکله و به صورت قدم به قدم چه کار باید کنیم؟

قبل از ارتباط با ضمیر ناخودآگاه ابتدا باید خود را ریلکس کنید. برای این کار میتوانید مدیتیشن کنید یا به آهنگ آرامش بخشی گوش کنید.

موردی که می تواند به برقراری ارتباط با ضمیر ناخودآگاه کمک کند، احساسی شدن است، بنابراین میتوانید به آهنگی گوش بدهید یا کلیپی ببینید که روی شما تاثیر میگذارد و شما را احساسی میکند.

اگر دقت کرده باشید خیلی از هنرمندان وقتی از مکان خاصی دیدن میکنند یا اتفاقی رخ میدهد که احساسات آنها را برانگیخته میکند، بعد از آن، الهامات و ایده‌های جدید به ذهنشان خطور میکند. دلیلش این است که تحریک احساسات، ضمیر ناخوداگاه را فعال میکند.

پس به این نکته کاربردی و مهم توجه داشته باشید.

قبل از استفاده از روشی که برای ارتباط با ضمیر ناخودآگاه میخواهید به کار بگیرید، باید احساساتتان را تحریک کنید.

سپس درجایی قرار بگیرید که کسی مزاحمتان نشود و باید مقداری خود را آرام کنید. میتوانید روی تنفس خود تمرکز کنید.

سپس چشمان خود را ببندید و سوالتان رو به صورت ذهنی بپرسید.

لحظاتی منتظر جواب بمانید، اگر جوابی دریافت کردید حتما آن را یادداشت کنید. چون ممکن است در ابتدا جواب‌ها به نظر شما بی‌معنی یا بی ارزش به نظر برسند، اما بعدا که به آنها فکر کنید، متوجه میشوید که ارتباطی با چیزی که میخواستید دارند و میتوانند شما را به سمت هدف راهنمایی کنند.

اگه هیچ پاسخی دریافت نکردید، ناامید نشوید، کل این روند را در زمان دیگری تکرار کنید، مطمئن باشید به نتیجه میرسید.

اما برای افرادی که با این روش فورا به نتیجه نمیرسند، من توصیه میکنم که اول به سراغ روش‌های ساده تری که ابتدای آموزش توضیح دادم بروند. مثلا از سکه، مهره یا کارت استفاده کنید.

حتی شما فال گرفتن یا استخاره با هرنوع کتابی را می توانید طبق همین آموزش انجام بدهید و به نتایج خوبی برسید. نکته مهم؛ احساسی شدن و برقراری ارتباط با ضمیر ناخودآگاه است.

خیلی از افراد بدون طی کردن این روند، فورا فال میگیرند یا استخاره میکنند یا از روش شاغول استفاده میکنند و بعد میبینند که اکثر اوقات جواب درستی نمی‌گیرند و فکر میکنند که روش ایراد دارد، اما در حقیقت نحوه انجام این کار به درستی توسط این افراد انجام نشده است.

توصیه میکنم که هر هفته تعدادی سوال مشخص کنید و با روشی که گفته شد به دنبال پاسخ باشید، سوالها و پاسخ‌ها را یادداشت کنید و ببینید که بعد از گذشت مدتی چقدر پیشرفت داشته‌اید و چه تعداد از سوالها را میتوانید پاسخ بدهید. برای آموزش‌های بیشتر به کانال اسرار ماورا در یوتیوب مراجعه کنید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.