چهارشنبه, 6 تیر 1403 Tuesday, 25 June , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42377 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2405×
آقای زاکانی! باز هم در میزگرد تلویزیون دروغ گفتید
27 خرداد 1403 ساعت: 20:46
شناسه : 282959
2

شهردار کارنابلد تهران که امروز در قامت کاندیدای پوششی ریاست‌جمهوری در تلویزیون ظاهر شد ، اظهارات خلاف واقع تازه ای را بیان کرد.

پ
پ

محمد مهاجری در کانال خود نوشت:

شهردار کارنابلد تهران که امروز در قامت کاندیدای پوششی ریاست‌جمهوری در تلویزیون ظاهر شد ، اظهارات خلاف واقع تازه ای را بیان کرد.

در نشست امروز تلویزیون یکی از کارشناسان از زاکانی پرسید در دوره ای که در مرکز پژوهشهای مجلس بوده بدون هماهنگی با ارکان‌مجلس، مبادرت به تاسیس معاونت های تازه و بکارگیری عده ای نیروی زائد در تهران و قم کرده است.

آقای زاکانی در اظهاراتی دوپهلو از تخلفات انجام شده در دوره مسئولیت خود گریخت. لذا لازم می دانم در این زمینه توضیح بدهم.

آقای زاکانی دهها نیرو بدون هماهنگی استخدام و برای دستمزد آنها ارقام قابل توجهی بودجه در خواست کرده بود. من این کار غیرقانونی را افشا کردم و تشکیلات متبوع آقای زاکانی از من به مرجع قضایی شکایت کرد.

پرونده به دادگاه ارجاع شد و چون مستنداتم کافی و محکمه پسند بود و دو یا سه نماینده مجلس نیز اظهارات مرا تایید کرده بودند، برایم حکم تبرئه و قرار منع تعقیب صادر شد.

به این ترتیب آقای زاکانی همانگونه که در برنامه سیاسی خود حرفهای کذبی گفت که توسط مسئولان رد شد، امروز هم به خلاف واقع گویی دست زد.

خدایا کشور ما را از دروغ نجات عنایت فرما

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.