چهارشنبه, 6 تیر 1403 Tuesday, 25 June , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42377 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2405×
برای جلوگیری از حضور متحجرین، باید از جان مایه بگذاریم
27 خرداد 1403 ساعت: 21:13
شناسه : 282963
3
رئیس ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان (جبهه اصلاحات گیلان):

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان (جبهه اصلاحات گیلان) ضمن دعوت از مردم برای حمایت از دکتر پزشکیان در انتخابات گفت: برای جلوگیری از حضور متحجرین زمان که به دنبال «ایرانستان» کردن ایرانند، باید از جان مایه بگذاریم. این روزها باید مردم را قانع کنیم و به آنها بگوییم که حضورشان پای صندوق از حضور افراد تندرو و کسانی که به دنبال آسودگی مردم ایران نیستند جلوگیری خواهد کرد.

پ
پ

دکتر علیرضا سحرخیز رئیس ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان (جبهه اصلاحات گیلان)، در مراسم افتتاح ستاد این کاندیدا سخنان خود را با غزل مشهور حافظ آغاز کرد: «شب وصل است و طی شد نامه هَجر، سلامٌ فیهِ حَتّی مَطْلَعِ الفَجْر» و از مدعوین مراسم خواست تا لحظاتی به احترام «زنان، دختران و جوانان غیور ایرانی که در سال‌های اخیر هزینه‌های زیادی به آن‌ها وارد شد» ایستاده دست بزنند.

او ضمن دعوت از مردم برای حمایت از دکتر پزشکیان در انتخابات گفت: برای جلوگیری از حضور متحجرین زمان که به دنبال «ایرانستان» کردن ایرانند، باید از جان مایه بگذاریم. این روزها باید مردم را قانع کنیم و به آنها بگوییم که حضورشان پای صندوق از حضور افراد تندرو و کسانی که به دنبال آسودگی مردم ایران نیستند جلوگیری خواهد کرد.

دکتر سحرخیز در انتها با اعلام شروع فعالیت ستادهای بانوان و کارگران دکتر پزشکیان تصریح کرد: جدای از فعالیت ستادی و حضور فعال در تبلیغات انتخاباتی، «آگاهی‌رسانی و اقناع رای دهندگان» از هر مساله‌ای واجب‌تر است. باید همه تلاش کنیم تا شرایط تغییر کند و امیدوارم در این مسیر، خداوند متعال یار و یاور دکتر پزشکیان باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.