یکشنبه, 8 مهر 1403 Saturday, 28 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43698 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2453×
آخرین تلاش‌ها برای لاپوشانی اختلاف میان اصولگرایان
6 تیر 1403 ساعت: 12:17
شناسه : 283583
1

امروز آخرین روز از تبلیغات انتخاباتی است و اصولگرایان هر چه در چنته دارند رو می‌کنند تا بلکه نامزدهایشان یکی شوند. هر چند که اجماعشان هم تضمینی برای پیروزی نیست اما سرمقاله شریعتمداری در کیهان را بخوانید تا متوجه شوید چگونه همه چیز را خرج خودشان می‌کنند و برای هر کاری یک توجیهی می‌تراشند.

پ
پ

امروز آخرین روز از تبلیغات انتخاباتی است و اصولگرایان هر چه در چنته دارند رو می‌کنند تا بلکه نامزدهایشان یکی شوند. هر چند که اجماعشان هم تضمینی برای پیروزی نیست اما سرمقاله شریعتمداری در کیهان را بخوانید تا متوجه شوید چگونه همه چیز را خرج خودشان می‌کنند و برای هر کاری یک توجیهی می‌تراشند:«ائتلاف نامزد‌های اصولگرا یک ضرورت اسلامی و انقلابی است. اصلاح طلبان با یک عملیات روانی می‌خواهند آن‌ها را در حالتی از رودربایستی قرار داده و مانع از ائتلاف و کناره‌گیری‌شان شوند. نامزد‌هایی که مناظره‌ها از باقی ماندن خود در عرصه خبر داده‌اند، نباید کناره‌گیری به نفع دیگری را بی‌توجهی به قول پیشین خود تلقی کنند. امام خمینی فرموده بود «مرد آن است که از حرفش برگردد»»

روزنامه وطن امروز هم دنبال همین وحدت است:«شرط لازم برای پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری، تبیین ماهیت و عملکرد جریان غرب‌گرا در کشور بود که باید به نامزدهای اصولگرا بابت موفقیت در آن دست‌مریزاد گفت اما آیا کار در همین نقطه تمام است؟! آیا در اینجا می‌توان از شرط کافی یعنی وحدت اصولگرایان و اجماع آنها حول یک نامزد واحد غافل شد؟ »البته تقدیر و تشکر اصلی را باید از شورای نگهبان انجام دهند که ۵ نامزد اصولگرا را مقابل یک نفر قرار داد و چنین صحنه‌ای تدارک دید.

روزنامه جوان هم دلش با قالیباف است و یادی از عصبی شدن و داد زدن جلیلی در یکی از مناظره‌ها کرده هرچند اسمی نیاورده است:«اگر به کسی برای بیان خوبش در ردیف کردن مشکلات یا فریاد زدن سر دیگری به‌خاطر عملکرد منفی‌اش رأی دادید و رئیس‌جمهور شد، فردا الزاماً انتظار مدیریت خوب کشور را نداشته باشید، چه آنکه نه برای مدیر خوب بودن، بلکه برای خوب دعوا کردن به او رأی داده‌اید و خوب دعوا کردن هم از ویژگی‌های رئیس‌جمهور اصلح نیست.»

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.