یکشنبه, 8 مهر 1403 Saturday, 28 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43698 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2453×
شرایط بازپرداخت وام با سند سیم کارت چگونه است؟
6 تیر 1403 ساعت: 13:30
شناسه : 283627
1
رپورتاژ آگهی؛

شرایط بازپرداخت وام با سند سیم کارت چگونه است؟ وام سیم کارت, یکی از وام هایی است که می توانید به سرعت و بدون نیاز به ضامن آن را دریافت کنید و از مبلغ وام برای رفع نیاز مالی خود استفاده کنید. افرادی که سیم کارت همراه اول دارند واجد شرایط دریافت وام هستند. برای دریافت این وام باید یک سری مراحل را طی نمایید.

پ
پ

شرایط بازپرداخت وام با سند سیم کارت چگونه است؟ وام سیم کارت, یکی از وام هایی است که می توانید به سرعت و بدون نیاز به ضامن آن را دریافت کنید و از مبلغ وام برای رفع نیاز مالی خود استفاده کنید. افرادی که سیم کارت همراه اول دارند واجد شرایط دریافت وام هستند. برای دریافت این وام باید یک سری مراحل را طی نمایید.

دریافت تسهیلات سیم کارت بسیار راحت است. متقاضی خود می تواند زمان بازپرداخت وام سیم کارت را بین 4 تا 12 یا 24 ماه انتخاب کند. همچنین بعد از اتمام اقساط وام, سیم کارت مجدد به نام شخص سند زده می شود ولی در طی پرداخت اقساط اجازه ی فروش سیمکارت را ندارد و سند در رهن شرکت یا بانک قرار می گیرد.

در ادامه قصد داریم به طورمفصل به تمامی اطلاعات در مورد نحوه دریافت وام با سیم کارت و…. اشاره کنیم. پس با ما همراه باشید.

شرایط بازپرداخت وام با سند سیم کارت چگونه است؟

وام سیم کارت چیست؟

معمولا بسیاری از افراد هنگامی که دچار مشکل مالی می شوند, به فکر فروش اموال خود می افتند در حالی که می توان با دریافت وام سیم کارت بدون فروش اموال صاحب پولی به نسبت ارزش سیم کارت شد و نیاز مالی را بر طرف کرد. وام سیمکارت یک وام فوری و بدون نیاز به ضامن است که می توانید به راحتی و نسبت به ارزش سیم کارت خود, 90 درصد آن را وام بگیرید.

شرایط دریافت وام سیم کارت

شرایط بازپرداخت وام با سند سیم کارت چگونه است؟ برای دریافت وام سیم کارت باید واجد شرایطی باشید. از جمله:

  • سیم کارت شما نباید در 20 روز گذشته تعویض شده باشد.
  • سیم کارت شما نباید در یک ماه اخیر تغییر نامی داشته باشد. البته این قانون می تواند در تمامی مراکز یکسان نباشد.
  • سیم کارت شما نباید شامل قطع صوری مانند قطع قضایی یا قطع بازداشت باشد.
  • سیم کارت شما نباید حالت تقسیط بدهی قبض داشته باشد.
  • در زمان ثبت نام وام سیم کارت باید خود سیم کارت را نیز به همراه داشته باشید.
  • در زمان ثبت نام وام سیم کارت باید صاحب سیم کارت در محل حضور داشته باشد.
  • وام سیم کارت را نمی توان با داشتن وکالت نامه از صاحب سیم کارت دریافت کرد.در زمان ثبت نام وام سیم کارت باید مدارک شناسایی خود را به همراه داشته باشید.
  • قبض میان دوره سیم کارت خود را قبل از مراجعه به محل مورد نظر صفر کنید.

مدارک لازم برای دریافت وام سیم کارت

در زمان مراجعه به مرکز مورد نظر برای دریافت وام سیم کارت باید یک سری مدارک لازم را در اختیار داشته باشید. از جمله این مدارک می توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

  • سیم کارتی که قصد وام گرفتن روی آن را دارید.
  • اصل شناسنامه و کارت ملی
  • حضور صاحب سیم کارت

شرایط بازپرداخت وام با سند سیم کارت چگونه است؟

مراحل دریافت وام روی سیم کارت

برای دریافت وام سیم کارت در ابتدا باید تمامی مدارکی که در بالا ذکر نمودیم را آماده کنید و ارزش سیم کارت خود را از کارشناسان مربوطه بپرسید. در ادامه باید با شرکت مورد نظر تماس گرفته و نوبتی را از آنها بگیرید.

سپس در زمان نوبت مشخص شده در شرکت حضور داشته باشید و تمامی مدارک خود را به شرکت ارائه دهید. در ادامه نیز تمامی امور اداری را انجام دهید. امضای قرارداد انتقال مالکیت, در محل شرکت قراردادی به فرد متقاضی داده می شود که این قرارداد در واقع شامل قوانین انتقال و شرایط پرداخت اقساط است. در این قرارداد باید شخص یک شماره کارت به نام خود معرفی کند.

در اخر مسئول مربوطه تمامی مدارک شخص را بررسی کرده و در صورت تایید مدارک, انتقال سند انجام می شود و مبلغ وام به حساب شخص واریز می شود. البته در این مدت پرداخت قبض موبایل به عده خود شخص می باشد زیرا سیم کارت با اینکه در رهن شرکت است ولی از دسترس وی خارج نمی شود.

زمان لازم برای دریافت وام سیم کارت

بعد از اینکه تمامی مراحل اخذ وام سیم کارت را در شرکت مورد نظر به پایان رساندید نهایتا یک ساعت زمان می برد تا مبلغ وام به حساب شما واریز شود. وام روی سیم کارتی یک از وام های فوری است که در کمترین زمان ممکن بدون هیچ گونه پیچیدگی و شرایط خاصی به افراد تعلق می گیرد.

مزایای دریافت وام سیم کارت

دریافت وام سیم کارت برای افراد مزایای زیادی را در پی خواهد داشت. مانند:

  • برای دریافت این نوع وام نیازی به طی کردن مراحل اداری پیچیده و طولانی مدت ندارید.
  • وام سیم کارت را در کمترین زمان ممکن و بدون نیاز به ضامن می توانید دریافت کنید.
  • مبلغ وام به شماره حسابی که خودتان معرفی می کنید پرداخت می شود.
  • خودتان می توانید تعداد و مبلغ اقساط را با توجه به شرایط خود تعیین کنید.
  • بعد از درسافت وام می توانید از سیم کارت خود استفاده کنید.
  • با دریافت این وام اعتبار و وجه شغلی شما نیز حفظ خواهد شد.
  • تمامی مخاطبین خود را در روی سیم کارت خود خواهید داشت.
  • پرداخت اقساط ماه به ماه سود نقدی برای شما در پی خواهد داشت.
  • با دریافت وام سیم کارت, ارزش سیم کارت خود را با توجه به نوسانات بازار حفظ خواهید کرد.

شرایط بازپرداخت وام با سند سیم کارت چگونه است؟

وام سیم کارت به چه سیم کارت هایی تعلق می گیرد؟

یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که وام سیم کارت معمولا به چه سیم کارت هایی تعلق می گیرد؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که تنها کسانی که دارای سیم کارت دائمی 0912 و سیم کارت هایی با شماره های رند هستند به دلیل اینکه ارزش بالایی دارند واجد شرایط برای دریافت وام نیز می باشند.

برای دریافت وام سیم کارت می توانید به وام افروز مراجعه نمایید. در حقیقت با ضمانت گذاشتن سیم کارت خود می توانید به اندازه 90 درصد ارزش سیمکارتتان, وام دریافت کنید.

نتیجه گیری

در این مطلب سوال شرایط بازپرداخت وام با سند سیم کارت چگونه است؟ را بررسی کردیم. امروزه دریافت وام سیم کارت یکی از روش هایی است که می توان به راحتی و در کمترین زمان ممکن نیاز مالی را برطرف کرد. قبل از ثبت نام این وام باید اطلاعات لازم جهت اخذ وام سیم کارت, مدارک لازم و…. را بدانید تا دچار هیچ گونه مشکلی نشوید. شما می توانید برای اطلاع از هر نوع وام دیگری مانند وام سند ملکی، وام خودرو و یا جذب سرمایه گذار و… به سایت وام افروز مراجعه کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.