یکشنبه, 8 مهر 1403 Saturday, 28 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43698 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2453×
راهنمای جامع خرید کرمفیل عمده با کمترین قیمت 1403
6 تیر 1403 ساعت: 13:33
شناسه : 283637
2
رپورتاژ آگهی؛

کرمفیل یکی از خوشمزه‌ترین و محبوب‌ترین شیرینی‌ها در ایران است که به دلیل طعم و بافت لطیف، کاربرد فراوانی در قنادی‌ها، نانوایی‌ها و حتی منازل دارد. اگر قصد خرید کرمفیل به صورت عمده و با کمترین قیمت را دارید، این راهنمای جامع به شما کمک خواهد کرد تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

پ
پ

 

کرمفیل یکی از خوشمزه‌ترین و محبوب‌ترین شیرینی‌ها در ایران است که به دلیل طعم و بافت لطیف، کاربرد فراوانی در قنادی‌ها، نانوایی‌ها و حتی منازل دارد. اگر قصد خرید کرمفیل به صورت عمده و با کمترین قیمت را دارید، این راهنمای جامع به شما کمک خواهد کرد تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

کرمفیل چیست؟

کرمفیل کرمیست با بافت نرم و لطیف که در صنعت قنادی و شیرینی پزی کاربرد زیادی دارد. از جمله کاربردهای این کرم خوشمزه می توان به استفاده از آن به عنوان مغز پیراشکی اشاره کرد. اگر به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کرمفیل و خرید عمده ی آن علاقمندید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

کرمفیل کرمی پر کاربرد در شیرینی پزی و کیک پزی می باشد که اکثرا به صورت صنعتی در مقادیر زیاد تولید می شود. این کرم در گذشته، در قنادی ها استفاده می شد و مصارف خرد نداشت. ولی امروزه شرکت های زیادی در بسته بندی مختلف و به صورت خرد و عمده کرمفیل را در اختیار مشتریان قرار می دهند. بدون شک برای کسب و کارهای بزرگ مانند قنادی ها و شیرینی پزی ها خرید عمده ی کرمفیل به صرفه تر خواهد بود به همین منظور برای اطلاع از خرید کرمفیل عمده با کمترین قیمت 1403 ، قیمت کرمفیل عمده و کافی میت عمده می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کاربرد کرمفیل

در واقع کرمفیل طعم دهنده ای است که از آن در لایه های شیرینی و پیراشکی استفاده می کنند. کرمفیل به عنوان کرم داخل انواع نان به خصوص در تهیه دونات های تخمیری و نان های حجیم استفاده می گردد. این محصول خوشمزه در قنادی ها به انواع تارت، کیک و دسر کاربرد دارد. علاوه براین کرمفیل به عنوان کرم برای انواع دسر گزینه ی بسیار مناسبی است. تزیین کیک با کرمفیل هم افزون بر خوشمزه تر کردن انواع کیک و شیرینی، آن را شکیل تر نیز می کند.

استفاده از کرم فیل

نحوه نگهداری کرمفیل بسیار راحت است و می توان مدت زمان زیادی آن را نگهداری کرد. میزان تبخیر آب از سطح کرمفیل اندک است در نتیجه کرمفیل علاوه بر دمای محیط، در دمای بالا، حرارت پخت و یا در انجماد نیز سالم می ماند. بنابراین می توانید کرمفیل را به عنوان مغز کیک و شیرینی در زمان پخت به خمیر شیرینی خود اضافه کنید. کیک کرمفیل شکلاتی یکی از پر طرفدارترین خوراکی ها به شمار میرود که در آن از کرمفیل استفاده می شود. کرمفیل در طعم های متنوع در بازار موجود است که پرطرفدارترین آن ها کرمفیل کاکائو، کرمفیل شیری، کرمفیل کاراملی و کرمفیل وانیلی می باشند. می توانید با افزودن اسانس و رنگ های خوراکی تغییراتی در کرمفیل ایجاد کنید.

انواع کرمفیل

کرمفیل از جمله مواد مغذی می باشد که نسبت به انواع دیگر محبوبیت بیشتری دارد. کرمفیل شیرینی کمی دارد و تقریبا مورد پسند اغلب افراد قرار گرفته است. کرمفیل علاوه بر مصرف کنندگان، باب طبع شیرینی پزان نیز قرار گرفته است. زیرا همانطور که گفتیم در حین کار شکل خود را از دست نمی دهد و از کار بیرون نمی زند. علاوه براین به مدت سه تا چهار روز خشک نمی شود و حالت پاستیلی به خود نمی گیرد.

در تولید کرمفیل ، طیف زیادی از مزه و طعم های متنوع وجود دارد. در حقیقت توجه قنادان و استقبال مشتریان به این محصول باعث شد طعم های متفاوتی به آن اضافه شود. از انواع پر طرفدار این محصول می توان به کرمفیل شیری، وانیلی و شکلاتی اشاره کرد که تقریبا با هر نوع ذائقه ای سازگاری دارند. علاوه براین طعم های عسلی، کاراملی، کاپوچینو، کاکائو، لیمو، موز، نارگیل، زعفرانی و … نیز طرفداران خود را دارد و برای جلب رضایت مشتری تولید شده است.

قیمت کرمفیل مرغوب و اصل

از جمله عوامل تأثیرگذار بر روی تعیین قیمت کرمفیل عبارت است از:

  • حجم کرمفیل و نوع بسته بندی
  • تاریخ تولید و انقضای آن
  • برند و شرکت تولید کننده آن
  • خارجی یا ایرانی بودن آن
  • توجه به ترکیباتی که بر روی بسته بندی درج گردیده
  • سرعت و زمانی که کرمفیل آماده می شود
  • میزان غلظت و کششی که کرمفیل ایجاد خواهد کرد

کرمفیل خانگی وانیلی

در این بخش از مقاله قصد داریم به طرز تهیه کرفیل خانگی برپردازیم. طرز تهیه کرمفیل خانگی بسیار راحت است. دقت داشته باشید که به منظور تهیه پیراشکی با کرمفیل، به زرده تخم مرغ، شیر، شکر، کره، نشاسته ذرت و وانیل برای تهیه کرمفیل نیاز دارید که در ادامه به صورت کامل به آن می پردازیم.

مواد لازم برای تهیه کرمفیل

زرده تخم مرغ: یک عدد

کره: ۵۰ گرم

آرد سفید: یک قاشق غذاخوری

شیر: یک چهارم پیمانه

شکر: یک چهارم پیمانه

خامه: یک قاشق مرباخوری

وانیل: یک چهارم قاشق چای خوری

هر نوع اسانس یا طعم دهنده دلخواه

برای تهیه کرمفیل، ابتدا زرده تخم مرغ + شکر + وانیل را درون ظرفی بریزید. آنقدر با همزن برقی آن‌ها را هم بزنید تا کشدار شوند (هر اندازه بیشتر تخم مرغ را بزنید، بوی زحم آن بیشتر گرفته می‌شود).

پس از آن شیر و خامه را به مواد کشدار و کرم رنگ اضافه کنید و هم بزنید تا مواد کاملا یک دست شود.

در این مرحله کره را داخل تابه کوچیک می‌ریزیم و اجازه می‌دهیم آب شود. زمانی که کره ذوب شد، آرد سفید را درون تابه زیخته و تفت می‌دهیم تا بوی خامی آرد گرفته شود.

پس از آن حرارت را بسیار کم می‌کنیم و مایع تخم مرغی‌ را به آرد تفت داده شده می افزاییم. به صورت مداوم هم می زنیم تا گلوله ایجاد نشود و یک کرم یکدست آماده شود.

سپس اجازه دهید کرم به غلظت کافی برسد و پس از آن تابه را از روی شعله بر بردارید.

حالا اجازه دهید کرمفیل از دما بیفتد و خنک شود.

در اخر می‌توانید اسانس دلخواه خود را به کرمفیل اضافه کنید. چنانچه قصد خرید و کسب قیمت پودر کاکائو عمده را دارید می توانید از این مجموعه اقدام نمایید.

سخن پایانی

در این مقاله اطلاعتی در رابطه با کرمفیل و کاربردهای آن و… به شما عزیزان ارائه دادیم. همانطور که گفتیم با توجه به به صرفه تر بودن خرید کرمفیل به صورت عمده برای قنادی ها و….. می توانید به منظور خرید کرمفیل عمده با کمترین قیمت 1403 با ما در تماس باشید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.