یکشنبه, 10 تیر 1403 Sunday, 30 June , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42429 تعداد نوشته های امروز : 10 تعداد دیدگاهها : 2407×
سارقان با چه روش هایی درب ضد سرقت را باز می کنند؟ + راه های جلوگیری
7 تیر 1403 ساعت: 18:13
شناسه : 283758
1

ما در این مقاله با انواع روش های سرقت آشنا می شویم و هدف از این آشنایی ایجاد بستن راه های ورود سارقین می باشد که در هنگام خرید درب ضد سرقت حتما به این نکات توجه کنید.

پ
پ

یکی بزرگترین دغدغه افرادی که به دنبال خرید درب ضد سرقت هستند این مورد است که آیا درب های ضد سرقت ایمنی کافی دارند؟ آیا این درب های می توانند امنیت منزل را تامین کند؟ این در ضد سرقتی که میخریم تا چه اندازه در مقابل سارقان مقاومت و امنیت دارد؟

ما در این مقاله با انواع روش های سرقت آشنا می شویم و هدف از این آشنایی ایجاد بستن راه های ورود سارقین می باشد که در هنگام خرید درب ضد سرقت حتما به این نکات توجه کنید.

توپی زنی و ضربه به مغزی قفل درب ضد سرقت

رایج ترین روش سرقت از منازل که البته راحت ترین روش هم می باشد آسیب رساندن به مغزی یا سیلندر قفل می باشد که با ضربه های سنگینی که به آنها وارد می کنند باعث تخریب قفل داخل درب می شوند.

شاید زمانی که به دنبال تهیه درب ضد سرقت هستید نما و زیبایی درب براتان اهمیت بیشتر داشته باشد و یا به دنبال دربی می گردید که جزء جدیدترین درب ضد سرقت موجود در بازار باشد، اما این نکته را در نظر داشته باشید که زیباترین درب ضد سرقت هم تا زمانی که برای محل زندگی شما امنیت و آرامش را فراهم نکند برای شما بی فایده خواهد بود . پس موقع خرید درب ضد سرقت کیفیت و امنیت را جزء موارد مورد نیاز قرار دهید.

راه حل جلوگیری از سرقت به روش توپی زنی چیست؟

یک پیشنهاد عالی استفاده از قفل گاوصندوقی می باشد. چند دلیل برای استفاده از این قفل وجود دارد:

  • دلیل اول این است که در این سبک از قفل توپی به طور کامل حذف شده و کلید درب به طور مستقیم با قفل داخل درب ارتباط دارد.
  • دلیل دوم استفاده از صفحه فولادی ضخیم دور ورودی کلید می باشد که باعث می شود در مقابل ضربه های سنگین و مته مقاومت بسیار خوبی دارند.

پس حتما از قفل گاوصندوقی استفاده کنید و از برند های معتبر مانند برند کاله که وارداتی کشور ترکیه می باشد و شامل پنج سال ضمانت تعویض شرکتی می باشد ، که در بخش زیر مشاهده می کنید.

 

قفل گاوصندوقی کاله ترکیه

 

دیلم کردن لنگه درب ضد سرقت

دومین روش سرقت سارقان استفاده از وسایل سخت (دیلم کردن) برای خم کردن لنگه درب یا چهارچوب می باشد که نسب به روش قبلی سخت تر و زمانبر می باشد ولی به هر حال متاسفانه شاهد سرقت به این روش هستیم که خسارات زیادی به مالباختگان وارد می آورد.

دیلم کردن درب ضد سرقت

 

راه جلوگیری از سرقت به روش دیلم کردن چیست؟

روش جلوگیری مهم در روش دیلم کردن می توان به چند مورد اشاره کرد:

  • استفاده از ورق های فولادی ضخیم و سرتاسری می باشد که به طور 100 درصد تمام لنگه درب ضد سرقت را بپوشاند.
  • استفاده از قوطی های فلزی که داخل لنگه درب به صورت افقی داخل لنگه قرار می گیرد و عامل اصلی مقاومت در مقابل فشار با اجسام خارجی می باشد.
  • سفارش چهارچوب با ورق های ضخیم 1.5 میلی متر
  • نصب درست و اصولی درب ضد سرقت
  • پر کردن داخل چهارچوب های ضد سرقت با سیمان یا بتن

حتما از فروشندگان درب ضد سرقت بخواهید داخل لنگه های درب های تولیدی را به شما نشان دهد و که شامل موارد استاندارد ذکر شده باشد. همینطور که پیشنهاد می شود مقاله درب ضد سرقت و هر چیزی که باید بدانید را مطالعه کنید تا با جنس و متریال انواع درب ضد سرقت آشنا شوید.

سرقت با استفاده از جک های اهرمی

یکی دیگر از روش های دزدی استفاده از جک های اهرمی می باشد که با استفاده از فشار مکانیکی دو اهرم به چهارچوب درب منزل شما فشار می آورند و باعث کج شدن و آسیب چهارچوب و درنهایت فاصله گرفتن قفل از چهارچوب ها و باز شدن می شوند.

تنها راه حل جلوگیری این روش سرقت استفاده از بتن برای پر کردن داخل چهارچوب ها هنگام نصب می باشد.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که به هشدارهای پلیس برای حفظ امنیت ساختمان نیز توجه کنید.

درب ضد سرقت ایمن

 

از کجا درب ضد سرقت بخریم که ضمانت کیفیت داشته باشد؟

یکی از مواردی که باید به آن توجه کنید که درب ضدسرقت را از مجموعه های معتبر تهیه کنید که از تهیه محصول ایمن و با کیفیت مطمئن باشید و محصولات تولیدی خود را ضمانت و گارانتی کنند.

مجموعه اهورا درب با سابقه 15 ساله در تولید و پخش انواع درب ضد سرقت ایمن با تنوع بیش از 250 مدل در این صنعت فعالیت دارند و به مشتریان و کارفرمایان عزیز توصیه می کنیم که از مجموعه تولیدی و دفتر فروش این مجموعه بازدید فرمایید.

برای مشاوره و اطلاعات درباره انواع محصولات ایمن وارد سایت اهورا درب شوید یا با شماره دفتر 88449064-021 تماس حاصل فرمایید.

درب ضد سرقت اهورا

 

درب ضد سرقت مدرن اهورا درب

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.