چهارشنبه, 13 تیر 1403 Tuesday, 2 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42482 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2408×
استخدام کارشناس فروش آهن آلات در امروز آهن
11 تیر 1403 ساعت: 0:59
شناسه : 283910
2

امروز اهن به عنوان بزرگترین مرکز فروش انواع اهن آلات نظیر میلگرد، سیم مفتول، نبشی، شیروانی، تیرآهن، پروفیل، ورق سیاه و …، اقدام به استخدام کارشناس فروش آهن آلات می‌نماید.

پ
پ

امروز اهن به عنوان بزرگترین مرکز فروش انواع اهن آلات نظیر میلگرد، سیم مفتول، نبشی، شیروانی، تیرآهن، پروفیل، ورق سیاه و …، اقدام به استخدام کارشناس فروش آهن آلات می‌نماید. شما به عنوان کارشناس فروش در این شرکت می‌توانید در کنار سایر همکاران ضمن ارتقای سطح کاری خود، از امتیازات همکاری با امروز آهن برخوردار شوید. در این سمت شغلی باید ضمن اعلام قیمت روز آهن آلات به مشتری و ارائه جزئیات دقیق از محصولات آهن، وی را برای ثبت سفارش ترغیب کنید.

امروز آهن، مرجع فروش آهن آلات در ایران

در عوض می‌توانید از مزایای بی نظیر همکاری با امروز اهن نظیر ساعات کاری خوب، حقوق ثابت با پرداخت به موقع، پورسانت به ازای فروش، پرداخت حق بیمه، تعطیلی کلیه تعطیلات رسمی و حتی صبحانه و ناهار برخوردار شوید. اگر حتی اندکی در حوزه آهن آلات سررشته دارید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت شغلی کارشناس فروش آهن آلات در آهن امروز را از دست ندهید.

دعوت به همکاری کارشناس فروش آهن آلات  در صنایع امروز آهن

اگرچه امروز آهن حدود 10 کارشناس فروش در زمینه‌های مختلف دارد، اما با هدف گسترش تیم مارکتینگ در پی استخدام یک فرق خلاق، با اراده، آشنا به حوزه فروش و البته آشنا با صنایع آهن آلات است. این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین و شاید حتی بزرگترین شرکت تولید کننده و عرضه کننده محصولات آهنی شناخته می‌شود.
بنابراین همکاری تحت عنوان مشاور فروش آهن آلات در آن می‌تواند تجربه خوبی برای شما باشد و یک رزرومه قوی برای آینده کاریتان محسوب شود. هرچند امتیازات امروز آهن برای کارمندان به قدری شگفت انگیز است که اغلب افراد پس از قبولی و استخدام کارشناس فروش آهن آلات در این شرکت، سال ها در آن فعالیت می‌کنند.

در ادامه با هدف آشنایی هرچه بیشتر با مزایا و ویژگی‌های مشاورین فروش در امروز آهن، تمام خصوصیات فروشندگان این سایت را بررسی می‌کنیم.

مبینا بهارشاد، کارشناس فروش آهن آلات امروز آهن در مورد این شرکت توضیح می‌دهد.

جدول ویژگی و مزایای مشاور فروش آهن آلات

با مشاهده و بررسی دقیق آگهی استخدام کارشناس فروش آهن آلات متوجه شدیم، کارشناسان بخش فروش این سایت از امتیازات ویژه‌ای برخوردار هستند، به طوری که ابتدا اعطای چنین امتیازاتی به کارمندان، آن هم در یک شرکت ایرانی غیرقابل باور بود. از همین جهت با چند تن از کارشناسان امروز آهن به صورت رو در رو صحبت کردیم و آنها برخورداری مشاورین فروش از تمامی امتیازات و ویژگی‌های نامبرده را تایید کردند.
اجازه دهید برخی از این موارد را با شما در میان بگذاریم:

امتیازات و ویژگی‌های همکاری به عنوان مشاور فروش در امروز آهن
جنسیتخانم یا آقا
نوع قراردادتمام وقت
ساعات کاریشنبه الی چهارشنبه از ساعت 9 الی 17

پنجنشنبه از ساعت 9 الی 14

سایر روزها تعطیل

امتیازاتحقوق ثابت

پرداخت بیمه

پورسانت

صبحانه

ناهار

آموزش رایگان

توانایی‌های فردیآشنایی با مقاطع فولادی

پتانسیل فروش بالا

شناخت کامل محصولات آهن

منظم، خلاق، مسئولیت پذیر و با انگیزه

روابط عمومی بالا

قدرت یادگیری خوب

توانایی برقراری ارتباط موثر

تسلط نسبی به کار با کامپیوتر

آشنایی با نرم افزارهای office

انعطاف پذیری در برخورد با سایر همکاران

آشنایی با تکنیک های روز فروش

علاقه مند به فروش از طریق تلفن

پاسخگویی مطلوب به مشتریان

محدود سنی مناسب

پیگیر و متعهد به کار

آراستگی ظاهری

در واقع پس از استخدام کارشناس فروش آهن در امروز آهن می‌توانید از تمام مزایای فوق بهره مند شوید.

درباره صنایع امروز اهن

اگر با مطالعه امتیازات آگهی استخدام کارشناس فروش آهن آلات امروز آهن همچنان برای شروع همکاری با این سایت تردید دارید، بهتر است کمی هم با این کارخانه آشنا شوید تا شک و شبهه شما برطرف گردد.

امروز آهن یک کارخانه بزرگ تولید آهن آلات محسوب می‌شود که با هدف فروش آهن به صورت مستقیم از درب کارخانه فعالیت خود را از سال 1401 به صورت رسمی آغاز کرده است. از آنجا که خرید آهن آلات به صورت مستقیم از کارخانه باعث حذف واسطه گران از بازار آهن می‌شود، بنابراین ثبت سفارش از این کارخانه می‌تواند قیمت خرید و فروش آهن آلات را کاهش دهد.

در حال حاضر امروز آهن در بازار آهن مکان واقع در اتوبان آژادگان واقع شده است. فروش این کارخانه محدود به فروش حضوری نیست، بلکه امروز آهن توانسته با اتکا به ظرفیت دنیای آنلاین فروش خود را در فضای وب، به خصوص در بستر سایت، گسترش دهد. با یک تماس تلفنی با مدیر فروش آهن آلات امروز اهن متوجه شدیم روزانه تعداد کثیری از افراد از طریق سایت با این برند تماس می‌گیرند.

بنابراین می‌توان ادعا کرد امروز آهن یک کارخانه بزرگ است که مشتریان بی شماری دارد. در نتیجه استخدام در سمت شغلی کارشناس فروش در این سایت می‌تواند یک فرصت ایده آل و غیرقابل تکرار برای افرادی باشد که به دنبال پیشرفت‌های بزرگ در مسیر کاری خود هستند.

تولید توری فلزی در کارخانه امروز آهن، باعث کاهش قیمت و افزایش توان فروش انواع توری فلزی شده است

امروزآهن در کنار تولید انواع پروفیل و ارائه مسئولاتی نظیر تیرآهن، میلگرد، لوله و سایر مقاطع فلزی، توری های آهنی را نیز تولید کرده و با قیمت رقابتی در بازار عرضه می‌کند.

خرید انواع توری فلزی (توری ساخته شده از فولاد یا آهن با ساختار شبکه ای) دشواری‌های زیادی دارد. تیم کارشناسان امروز آهن به صورت رایگان به مشتریان خود مشاوره تخصصی ارائه می‌دهد تا از میان انواع توری بهترین محصولات را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید.
شما می‌توانید با کلیک بر روی تصویر زیر به لیست محصولات امروزآهن در این بخش نیز دست پیدا کنید.

تصویر جدول قیمت توری فلزی در بخش فروش آهن آلات امروز آهن

جایگاه امروز آهن در میان شرکت‌های برتر فروش آهن آلات

بسیاری از افراد قبل از پرداختن به جزئیات آگهی استخدام کارشناس فروش آهن سایت امروز آهن تمایل دارند تا ابتدا از جایگاه این برند در میان صنایع آهن آلات مطلع شوند. با توجه به تحقیقات ماامروز آهن علیرغم مدت زمان کوتاه فعالیت خود (حدود 2 سال) اما توانسته نام خود را بر سر زبان ها بیندازد. این کارخانه در حال حاضر بزرگترین تولید کننده بسیاری از محصولات اهن از جمله سیم مفتول به شمار می‌رود. همچنین جالب است بدانید این برند هم اکنون بیش از 10 ها کارشناس فروش دارد، با این حال باز هم نیازمند کارشناس فروش آهن آلات می‌باشد. تمام این موارد نشان از جایگاه بالا و خاص امروز اهن در میان صنایع برتر کشور است. بنابراین استخدام در آن به عنوان کارمند فروش آینده درخشانی خواهد داشت.

شماره تماس و آدرس شرکت فروش آهن آلات امروز آهن

اگر به دنبال انتشار آگهی استخدام کارشناس فروش آهن آلات وسوسه شده‌اید تا شانس خود را برای جذب شدن در این کارخانه بزرگ امتحان کنید، ساده‌ترین راهکار این است که یا به صورت حضوری یا به صورت تلفنی با مشاورین آهن امروز در تماس باشید. فروشگاه امروزآهن در بازار بزرگ آهن مکان در تهران، آزادگان، صالح آباد شرقی، بازار آهن مکان، فاز یکم مرکزی، پ 41 واقع شده است.
با این حال پیشنهاد می‌شود قبل از مراجعه حضوری به این مرکز، حتما تماس بگیرید و جزئیات دقیق‌تری درباره استخدام فوری کارشناس فروش آهن آلات کسب کنید. برای تماس تلفنی کافی است با شماره‌های 02155510555 یا 09121046400 تماس بگیرید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.