پنج‌شنبه, 14 تیر 1403 Thursday, 4 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42503 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2408×
تذکر رئیس کل دادگستری گیلان به کلیه مسئولان دخیل در امر انتخابات
12 تیر 1403 ساعت: 15:35
شناسه : 284112
3
جهت رعایت قانون و اخلاق و عدم جانبداری

رئیس شورای قضایی استان گیلان گفت: تمامی مسئولان اعم از مسئولان اجرایی و سایر مدیران استانی تحت هیچ شرایطی مجاز به عدول از اصل بی طرفی در انتخابات نیستند و نباید از امکانات عمومی و دولتی در راستای تبلیغ برای هیچ نامزدی بهره برداری گردد.

پ
پ

نشست شورای معاونین دادگستری استان به ریاست حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان برگزار شد

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان انتخابات را پدیده ای سرنوشت ساز برای نظام دانست و اظهار داشت: روسای ستاد های انتخاباتی و هواداران نباید در تبلیغات خود به افراد توهین کرده و مرتکب عمل مجرمانه ای گردند.

وی با تاکید بر پایبندی به ضوابط و مقررات انتخابات تصریح کرد: باید از بداخلاقی ها اجتناب نموده  و بر مدار عدالت رفتار نماییم.

رئیس شورای قضایی استان در ادامه افزود: تمامی مسئولان اعم از مسئولان اجرایی و سایر مدیران استانی تحت هیچ شرایطی مجاز به عدول از اصل بی طرفی در انتخابات نیستند و نباید از امکانات عمومی و دولتی در راستای تبلیغ برای هیچ نامزدی بهره برداری گردد.

وی با تاکید بر برگزاری انتخاباتی شکوهمند و سالم در کشور ابراز داشت : هرگونه اقدام مجرمانه ای که در فرآیند انتخابات صورت گیرد و سلامت آن را خدشه دار کند مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

این مقام ارشد قضایی در پایان شرکت در انتخابات را وظیفه کنونی و اولویت اول هر شهروندی عنوان نمود و خاطر نشان کرد: حضور مردم در پای صندوق های رای، لبیکی به آرمان های انقلاب و نظام است .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.