جمعه, 15 تیر 1403 Thursday, 4 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42506 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2408×
سیاست‌های رفاهی و کنترل تورم در اولویت دولت دکتر پزشکیان خواهد بود / سیاست‌های اقتصادی رقیب شکست‌خورده است و ‌وضعیت را دشوارتر می‌کند 
13 تیر 1403 ساعت: 0:32
شناسه : 284172
1
رئیس ستاد انتخاباتی مردمی امید دکتر پزشکیان در گیلان:

مسعود تقی‌پور اقتصاددان و رئیس ستاد مردمی امید دکتر پزشکیان در گیلان ، سیاست کنترل تورم و سیاست‌های رفاهی را مهم‌ترین برنامه‌های اقتصادی این نامزد انتخابات ریاست جمهوری دانست.

پ
پ

دکتر تقی‌پور با تشکر از حضور مردم در پای صندوق‌های رای و حضور دکتر پزشکیان در دور دوم با اشاره به رویکرد اقتصادی تیم این نامزد انتخاباتی گفت: دولت آتی دکتر مسعود پزشکیان با توجه به سبقه اندیشه و عملکرد ایشان و مجموعه تیم اقتصادی مشاور ایشان می‌توان دولت همه جانبه ای دانست . وی در این رابطه افزود: از یک سو  دولت ایشان قطعا از همه نظرات  کارشناسان استفاده خواهد کرد و  با توجه به شرایط اقتصادی موجود قطعا سیاست های رفاهی و کنترل معضلات و کنترل تورم در اولویت خواهد بود  و احتمالا بسته های خاصی را برای این ایام در نظر خواهد داشت. همچنین انضباط مالی در دولت و  بازبینی بحث دستمزد و سیاست های بهداشتی و رفاهی هم در دستور کار خواهد بود.

این کارشناس اقتصادی خاطرنشان کرد: کاهش تحریم ها و توسعه صادرات و استقبال از سرمایه گذاری خارجی قطعا در  دستور کار بلند مدت این دولت است. تیم ایشان برای توسعه بلند مدت  باسیاست  توسعه تجارت و گسترش امکان کاهش محدودیت ها به رشد تولید و کاهش بیکاری و افزایش درآمد کمک خواهد کرد.

تقی‌پور با اشاره به رویکرد اقتصادی نامزد رقیب دکتر پزشکیان نیز گفت:  در مورد نگاه  اقتصادی دولت احتمالی دولت آقای دکتر جلیلی به عنوان رقیب انتخاباتی، سیاست های اقتصادی  دولت آقای جلیلی ناشناخته، امتحان نشده است. انگار پیشرفت پشت درهای بسته صورت می‌گیرد و  سیاست‌های مکرر شکست خورده  قرار است تکرار شود. از این باب  نسبت به آن خوشبین نبوده و معتقدم به بازگشت به وضعیتی دشوارتر برای مردم منجر خواهد شد.

رئیس ستاد مردمی امید دکتر پزشکیان در گیلان در پایان با دعوت آحاد مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای گفت: مجددا از آحاد مردم ، خصوصا جوانان و دانشگاهیان و فعالین اقتصادی و تجاری به حضور در دور دوم انتخابات دعوت می‌کنم تا بعد از ۱۵ تیر ماه آینده‌ای روشن برای ملت رقم بخورد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.