دوشنبه, 18 تیر 1403 Monday, 8 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42538 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2408×
تبلیغ علنی تحریم انتخابات به خاطر رای نیاوردن پزشکیان توسط اقلیتی خاص+ فیلم و عکس
13 تیر 1403 ساعت: 13:46
شناسه : 284209
2
نهادهای نظارتی و قضایی پیگیری کنند؛

در یکی دو روز گذشته بیشتر از آن‌که شاهد تبلیغات به نفع یک کاندیدای خاص باشیم، مشاهده می‌‍کنیم که در کوی و برزن پلاکارد در دست گرفته‌اند که به دولت سوم روحانی رای ندهید و پزشکیان اگر بیاید بنزین ۲۵ هزار تومان می‌شود.

منبع : رشتکده
پ
پ

 در یکی دو روز گذشته بیشتر از آن‌که شاهد تبلیغات به نفع یک کاندیدای خاص باشیم، مشاهده می‌‍کنیم که در کوی و برزن پلاکارد در دست گرفته‌اند که به دولت سوم روحانی رای ندهید و پزشکیان اگر بیاید بنزین ۲۵ هزار تومان می‌شود.

سیاست کلی جمهوری اسلامی و رهبری انقلاب، مشارکت هرچه بیشتر مردم در انتخابات است، اما این اقدامات نه در راستای رای به جلیلی بلکه تلاش برای تحریم هرچه بیشتر انتخابات است. این افراد می‌دانند که قاطبه مردم اگر به پزشکیان رای ندهند حاضر نیستند به جلیلی رای دهند. پس تمام تلاش خود را می‌کنند که تحریمی بیشتری اضافه گردد و مردم مایوس گردند. اگر کسی عمق موضوع را متوجه نشود فکر می‌کند که از خارج برای تحریم انتخابات آمده‌اند.

تبلیغ علنی تحریم انتخابات به خاطر رای نیاوردن پزشکیان توسط اقلیتی خاص 1 - تبلیغ علنی تحریم انتخابات به خاطر رای نیاوردن پزشکیان توسط اقلیتی خاص+ فیلم و عکس - پزشکیان

ما با یک پدیده عجیب و غریب روبه‌رو هستیم که هیچگاه در طول تاریخ انتخابات مشاهده نگردید. این که افراد ستاد یک کاندیدا به جای تبلیغ خود از خط تخریب برای تحریم انتخابات استفاده کنند.

در مسکن مهر شب‌نامه پخش می‌کنند که دولت روحانی ضد مسکن مهر است. بسیاری از این مردم در دولت روحانی مسکن خود را دریافت کردند، ولی بحث اینجاست که به جای تبلیغ کاندیدای خود تخریب دیگران را پیش می‌برند. در شب‌نامه طرف خود را مستاجری می‌داند که دردش سرپناهی برای مردم است! آن را با تعداد بالا در مسکن مهر پخش می‌کند. این چه مستاجری است که سنگ جلیلی را به سینه می‌زند و حاضر است برای آن از جیب شخصی خرج کند تا صاحب خانه‌ها رای ندهند. جز این است که همه این‌ها سازمان یافته و دروغ از زبان کسانی منتشر می‌شود که ربطی به واقعیت ندارد؟

تبلیغ علنی تحریم انتخابات به خاطر رای نیاوردن پزشکیان توسط اقلیتی خاص 2 - تبلیغ علنی تحریم انتخابات به خاطر رای نیاوردن پزشکیان توسط اقلیتی خاص+ فیلم و عکس - پزشکیان

این لحظات پایانی تبلیغات بسیار مهم است. ما شاهد یک موج تخریبی گسترده هستیم که یک جریان انحصاری با مدیریت بسته را در کشور حاکم کند یا طرحی نو در اندازد. این‌ها که در پیاده‌راه از دولت سوم روحانی می‌گویند رویکردشان مشخص است. چرا موقع انتخابات از فیلترینگ و مقابله با بی حجابی نمی‌گویند. از آن گذشته طوری صحبت می‌کنند که گویی همه چیز گل و بلبل است. آیا عدم مشارکت ۶۰ درصدی و رای بالای پزشکیان  کفایت نمی‌کند که بدانید راه را اشتباه رفته‌اید.  مراقب این جریان باشید! گویی این‌ها جز قدرت چیزی نمی‌خواهند و به هر طریقی می‌خواهند بدان دست پیدا کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.