شنبه, 16 تیر 1403 Saturday, 6 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42513 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2408×
خریدار باتری فرسوده ups با بهترین قیمت
13 تیر 1403 ساعت: 15:41
شناسه : 284255
2
رپورتاژ آگهی؛

باتری‌ها در ابعاد مختلف کاربردهای متفاوتی دارند؛ مثلاً شما می‌توانید از یک باتری بزرگ برای خودرو استفاده کنید یا یک باتری قلمی کوچک را داخل کنترل تلویزیون قرار دهید.

پ
پ

باتری‌ها در ابعاد مختلف کاربردهای متفاوتی دارند؛ مثلاً شما می‌توانید از یک باتری بزرگ برای خودرو استفاده کنید یا یک باتری قلمی کوچک را داخل کنترل تلویزیون قرار دهید. البته باتری کنترل تلویزیون کوچک‌ترین باتری‌ها نیستند و باتری‌های کوچکتر از آنها هم وجود دارند که داخل خیلی از اسباب بازی‌ها آنها را دیده‌اید. خوشبختانه یک سری از باتری‌ها هستند که بعد از اینکه خراب یا فرسوده می‌شوند هم آنها را بازیافت کرده و دوباره تبدیل به باتری می‌کنند. به خاطر همین اگر شما باتری فرسوده داشته باشید، هم می‌توانید آنها را به فروش برسانید که ما در این مبحث در مورد باتری‌های یو پی اس فرسوده صحبت می‌کنیم. اگر خریدار باتری فرسوده ups هستید، این مقاله را تا انتها دنبال کنید تا در مورد این باتری‌ها اطلاعات بیشتری به دست بیاورید.

توضیحاتی در مورد باتری ups

دستگاه‌های ups اجزای مختلفی دارند. باتری هم جز مهمترین بخش تشکیل دهنده در دستگاه ups به شمار می‌آید. به خاطر همین به آن باتری ups گفته می‌شود. اگر داخل این دستگاه باتری وجود نداشته باشد، عملاً نمی‌توانید هیچ عملکردی را از آن شاهد باشید. با توجه به نوع باتری و هزینه‌ای که برای آن انجام می‌دهید، می‌توانید آن را برای مدت زمان مشخصی استفاده کنید. معمولاً از یو پی اس‌ها برای تجهیزات برقی استفاده می‌کنند. هرگاه که برق شهری قطع شده باشد؛ یو پی اس کارش را آغاز می‌کند و انرژی الکتریکی ذخیره شده داخل باتری را مورد استفاده قرار می‌دهد. کیفیت باتری که شما دارید؛ می‌تواند به عوامل مختلفی وابسته باشد که طول باتری، وزن و تکنولوژی ساخت آن جزو همین عوامل مهم هستند. به خاطر همین قیمت باتری‌ها با یکدیگر متفاوت است. حتی اگر باتری‌ها فرسوده شده باشند هم باز هم این عوامل بالا را برای تعیین قیمت در نظر می‌گیرند.

توضیحاتی در مورد باتری ups فرسوده

اگر خریدار باتری ups فرسوده هستید، بهتر است یک سری اطلاعات کلی در مورد آنها داشته باشید. باتری‌های سرب اسیدی که به آن سیلد اسید هم گفته می‌شود، برای دستگاه‌های ups در ایران مورد استفاده قرار می‌گیرند‌. مدل‌های مختلفی از جمله مدل تر و خشک از آنها در بازار موجود است که شما می‌توانید برای خودرو آنها را به کار بگیرید. این باتری‌ها حجم زیادی از سرب و پی‌وی‌سی داخل خودشان دارند. بعد از اینکه عمر آنها به اتمام می‌رسد، شما می‌توانید دوباره آنها را بازیافت کنید‌

اگر به دنبال استفاده از هر کدام از این باتری‌ها هستید، باید این موضوع را بدانید که بعد از اینکه عمر آنها به اتمام می‌رسد، خیلی راحت می‌توانید با باتری جدید آن را جایگزین کنید. یعنی شما آن را به یک کارخانه یا مرکز خریدار باتری یو پی اس فرسوده می‌فروشید و مبلغ آن را دریافت می‌کنید. سپس آنها آن را وارد چرخه تولید می‌کنند و باتری‌های جدید را با استفاده از باتری فرسوده خریداری شده می‌سازند.

خرید و فروش باتری ups فرسوده

اکنون که متوجه شدید می‌توانید از خرید و فروش این باتری‌ها سود به دست بیاورید؛ احتمالاً به این فکر افتاده‌اید که باتری فرسوده خودتان را به فروش برسانید اما نمی‌دانید که دقیقاً باید از کجا شروع کنید و به کجا مراجعه داشته باشید. مراکز مختلفی هستند که این کار را برایتان انجام می‌دهند اما اگر می‌خواهید همه چیز منصفانه پیش برود و قابل اعتماد باشد‌، مجموعه ما یعنی آدین باتری می‌تواند به شما کمک کند که خریدار باتری یو پی اس فرسوده را پیدا کنید و خیلی راحت باتری‌های خود را بفروشید. البته قبل از فروش، باتری شما بررسی می‌شود. یعنی از لحاظ وزن و ولتاژ مشخصات آن را دقیق زیر نظر می‌گیرند و بعد قیمت نهایی مشخص می‌شود و اگر توافق کنید، می‌توانید باتری را به فروش برسانید.

استفاده از باتری‌های فرسوده

سوالی که خیلی از شما می‌پرسید؛ این است که کاربرد باتری‌های فرسوده چیست؟ یعنی اگر ما خریدار باتری یو پی اس فرسوده را پیدا کنیم، آنها دقیقاً چه استفاده‌ای از این باتری دارند و چرا برای آن پول می‌دهند؟

در حقیقت باتری‌ها داخل خودشان متریال و مواد شیمیایی مختلف و همچنین فلزات سنگین دارند. وجود این مواد می‌تواند عاملی برای خطر سلامت طبیعت و محیط زیست باشد‌. به خاطر همین باید راهی وجود داشته باشد که به جای اینکه پسماند خطرناک آنها را داخل طبیعت بریزیم، وارد چرخه باز تولید کنیم‌ البته باید به این نکته توجه کنید که روند بازیافت پسماند باتری‌ها با روش بازیافت زباله‌های دیگر خیلی متفاوت است و نمی‌توانیم آنها را یکسان بدانیم. زیرا یک کار تخصصی و حرفه‌ای را نیاز دارد‌.

فقط بعضی از کارخانه‌ها به خاطر فناوری و دستگاه‌های مخصوصی که دارند، می‌توانند این کار انجام دهند و ما خودمان هرگز نمی‌توانیم به این موضوع نزدیک شویم و بسیار خطرناک است‌. در نتیجه اگر باتری شما از کار افتاده یا عمر خودش را کرده یا به هر دلیلی خراب شده، می‌توانید خیلی راحت آن را به کارخانه تولید کننده باتری ببرید که ما بالاتر آدین باتری را به شما معرفی کردیم و به ازای فروش باتری فرسوده مبلغی را دریافت کرده و هم اینکه به چرخه سلامت محیط زیست هم کمک کنید.

عوامل تعیین کننده قیمت باتری ups فرسوده

همه چیز باید خیلی تخصصی و دقیق انجام شود. قیمت مناسب و دقیق باتری‌ها بستگی به عوامل مختلفی دارد که در این قسمت به آنها اشاره می‌کنیم. البته بالاتر به وزن و ولتاژ اشاره کردیم اما عوامل زیر هم اهمیت بسیار زیادی دارند.

نوسانات بازار ارز

تورم و نوسانات ارز می‌تواند روی قیمت باتری فرسوده هم اثرگذار باشد؛ همانطور که روی قیمت خیلی از محصولات دیگر اثرگذار است و همیشه باید این مورد را در نظر بگیرید.

هزینه حمل و نقل

هزینه‌ای که شما در نظر می‌گیرید تا بخواهید هدایت و انتقال ضایعات را به کارخانه انجام دهید، روی هزینه کلی برای فروش اثرگذار است؛  زیرا باتری‌ها وزن سنگینی دارند و قطعا جابجایی آنها کار راحتی نیست.

قیمت سرب در بازار جهانی

سرب جزو فلزاتی است که معمولاً قیمت و ارزش آن بسیار بالا است و می‌تواند روی هزینه و قیمت باتری فرسوده هم اثرگذار باشد که خیلی‌ها این موضوع را در نظر نمی‌گیرند. در صورتی که جزو عوامل بسیار مهم است.

هزینه و مبلغ بازیافت ضایعات باتری

اگر خریدار باتری یو پی اس فرسوده را پیدا کنید، باز هم باید هزینه‌های مربوط به بازیافت ضایعات باتری را در نظر بگیرید. مثلاً اینکه با توجه به نوع باطری که دارید، چه تجهیزات چه دستگاه‌ها و اجزایی نیاز است تا بتوانند بازیافت و باز تولید قطعات را انجام دهند، اهمیت بسیار زیادی دارد. تازه بعد از این فرایند پروسه تبدیل باتری فرسوده به باتری جدید آغاز می‌شود که هر چقدر نیاز به دستگاه‌های پیشرفته‌تر بیشتری باشد، روی قیمت باتری هم اثرگذار است و می‌تواند آن را تغییر دهد. پس انتظار نداشته باشید که همه شما باتری فرسوده را به قیمت یکسان در آدین باتری به فروش برساند؛ زیرا عوامل مختلفی که گفتیم روی قیمت‌ها تا حد زیادی اثر می‌گذارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.