شنبه, 16 تیر 1403 Saturday, 6 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42516 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2408×
برای تغییر باید مشارکت کرد/ رای مردم حق الناس است
13 تیر 1403 ساعت: 23:06
شناسه : 284269
1
احمد رمضانپور در همایش بزرگ حامیان پزشکیان رشت:

احمد رمضانپور نماینده ادوار رشت از مردم خواست بین دو نگرش متفاوت توجه به مردم و نادیده گرفتن آن‌ها انتخاب کنند.

پ
پ

رمضانپور در همایش پایانی و بزرگ ستاد مرکزی پزشکیان رشت با اشاره به زمان اندک انتخابات گفت: بسیاری می‌گفتند که حاکمیت انتخاب خود را کرده و ما رای نمی‌دهیم. ولی اراده مردم نشان داد که این چنین دیدگاهی غلط بود.

رمضانپور ادامه داد: دو نگاه وجود دارد که مردم می‌فهمند و باید بر اساس مردم حرکت کنیم. این نگاهی بود که آقای خاتمی بر آن تاکید داشت و حالا آقای پزشکیان بر آن نظر دارد. نگاه دیگر این است که مردم هیچکاره‌اند.
وی افزود: این مردم هستند که می‌توانند در سرنوشت خودشان دخالت کنند.

رمصانپور ادامه داد: مشارکت مشروعیت برای نظام می‌آورد. شصت درصد در دور اول حضور نداشتند. من به همه شصت درصد تحریمی می‌خواهم بگویم که شما ثابت کردید که اکثریت هستید. اما برای تغییر باید مشارکت کرد که حرف تغییر شنیده شود.

امروز ثابت کنید که با رای به پزشکیان حاکمان نقشی در سرنوشت شما ندارند. وی اضافه کرد: این دیدگاه غلطی است که فکر کنیم با رای ندادن شاهد تغییر در مسیر خواهیم شد.

این فعال سیاسی در ادامه گفت: ما یک رییس جمهور مردمی می‌خواهیم که مردم را دخالت می‌دهد و در فکر ایده خوب اقتصادی است.من در دوران وزارت آقای پزشکیان نماینده مجلس بودم و بر شایستگی ایشان تاکید دارم. ایشان را به سلامت نفس و مبارزه با ویژه‌خواری و حمایت از محرومان و طرح‌های کارشناسی می‌شناسم.

وی با اشاره به مناظرات انتخاباتی گفت: باعث و بانی تحریم‌ها رقیب ایشان بود که امثال آقای ظریف در مقابلش ایستادند و بعد کاسبان تحریم دیدند که جیبشان خالی شده است.
وی با اشاره به تفاوت رشد اقتصادی دولت اصلاحات با وضعیت فعلی گفت:رشد اقتصادی دولت خاتمی را مقایسه کنید با وضعیت فعلی که همین افراد دولت سایه هم حاکم است. در مقابل پرسش‌ها هم می‌گویند که همین راه را ادامه می‌دهیم و این یعنی ادامه بن‌بست!

رمضانپور در ادامه ابراز داشت: آقای خاتمی در سبک زندگی مردم دخالت نکرد. آقای پزشکیان هم بارها گفته است که مخالف چنین دخالتی است. این چیزی است که ما نیاز داریم.ایشان معتقد است از استعداد زنان، هنرمندان، ورزشکاران و نخبگان و متخصصان باید استفاده کرد و زمینه مهاجرت آن‌ها را بست و برای همین می‌گویند که خاک پای مردم ایران هستند.

نماینده ادوار مجلس با انتقاد از امضای استاندار پای بیانیه حمایت از جلیلی گفت: زمانی که فرماندار بودم هیچگاه این اتفاق نمی‌ افتاد که از ما بخواهند به نفع کسی فعالیت کنیم. چون ما حق مردم را حق الناس می‌دانیم. متاسفانه می‌بینیم به نام وزیر سابق امضای قای استاندار بیانیه حمایت از کاندیدای رقیب مننشر می‌شود و زیر فشارها می‌گویند اشتباهی اسمشان خورده است. ما شاهد آن هستیم که به دهیاران و بخشداران فشار می‌آورند که از فلان کاندیدا حمایت شود. البته مدیران زیادی مقابل آن‌ها ایستاده‌اند و بر حق الناس تاکید دارند. باید بدانید این مشارکت مردم است که تاثیرگذار خواهد بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.