شنبه, 14 مهر 1403 Saturday, 5 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43778 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2455×
تفریحات آبی در کیش بعد از رزرو هتل
16 تیر 1403 ساعت: 20:34
شناسه : 284415
6
رپورتاژ آگهی؛

وقتی قصد سفر به یک شهر ساحلی و تابستانی را دارید، پیش از هر چیز بهتر است لیستی از هتل‌های شهر مورد نظر خود را بیابید و از بین آن‌ها هر کدام که مد نظر شماست و با بودجه و همراهان شما همخوانی دارد رزرو کنید. ما در شرکت سفربازی لیست هتل های خوش قیمت کیش را برای شما آماده کرده‌ایم تا با پشتیبانی 24 ساعته در کنار تضمین قیمت‌ها در این مسیر همراه شما باشیم.

پ
پ

سفر به کیش یکی از سفرهای جذاب به شمار می‌رود که حتی در تابستان هم می‌تواند راضی‌کننده باشد. شاید بگویید تابستان اصلا برای سفر به جنوب مناسب نیست؛ گرمای هوا در کنار شرجی بودن این خطه از کشورمان می‌تواند طاقت‌فرسا باشد. اما اگر بخواهید لذت تفریحات آبی در کنار دریای نیلگون خلیج فارس را تجربه کنید، قطعا تابستان و آب تنی در دریای جنوب انتخاب مناسبی خواهد بود. برای سفر به کیش، رزرو هتل های خوش قیمت کیش از اولین کارهایی است که باید پیش از سفر انجام دهید.

وقتی قصد سفر به یک شهر ساحلی و تابستانی را دارید، پیش از هر چیز بهتر است لیستی از هتل‌های شهر مورد نظر خود را بیابید و از بین آن‌ها هر کدام که مد نظر شماست و با بودجه و همراهان شما همخوانی دارد رزرو کنید. ما در شرکت سفربازی لیست هتل های خوش قیمت کیش را برای شما آماده کرده‌ایم تا با پشتیبانی 24 ساعته در کنار تضمین قیمت‌ها در این مسیر همراه شما باشیم.

تفریحات دریایی هیجان انگیز کیش

قطعا یک بخش از سفر به جنوب و جزیره کیش، رفتن سراغ تفریحات آبی پر هیجان و زرق و برق‌دار در این جزیره است. دنیای زیر آب و تفریحات آبی کیش که انواع و اقسام زیادی هم دارد شما را در یک برنامه مستند تلویزیونی که رنگ واقعیت گرفته غرق می‌کند. سفر به اعماق خلیج فارس یا پرواز بر بالای آب‌های نیلگون جزیره هر کدام می‌تواند ساعت‌هایی پر از آدرنالین برای شما بسازد.

شاتل

شاتل تیوبی است که وقتی سوار آن شوید، با استفاده از قایق‌های تندرو و سریع، با سرعت به سمت بالا کشیده می‌شوید و امکان استفاده از آن به صورت تک‌نفره و یا دونفره وجود دارد. البته این تفریح آبی مختص کیش نیست ولی یکی از پرهیجان‌ترین ورزش‌های آبی کیش به شمار می‌رود.

پاراسل

همزمان که شما کمربند ایمنی‌ را بسته‌اید و جلیقه نجات پوشیده‌اید و سوار بر چتر‌ پاراسل هستید، یک قایق با سرعت خیلی زیاد شما را می‌کشد و شما در آسمان پرواز خواهید ‌کرد. این ورزش، یکی از هیجان انگیزترین و پرطرفدارترین ورزش‌های آبی کیش به شمار می‌رود.

فلای بورد

اگر از ارتفاع نمی‌ترسید و بازی‌هایی که آدرنالین بالا ترشح می‌کنند دوست دارید، فلای بورد کیش یکی از بهترین تفریحات برای شماست. در این ورزش، شما روی هوا با فشار زیاد آب معلق هستید و از آن طرف به یک جت اسکی متصل شده‌اید. ۵ دقیقه اول در این تفریح به آموزش اختصاص داده می‌شود که البته همین چند دقیقه برای آموزش دیدن فرد کافی است و فقط نیاز به عکس‌العمل بالا و قدرت حفظ ‌تعادل در هنگام پرواز را دارد. هیچ محدودیتی نیز در استفاده از آن برای بانوان و آقایان وجود ندارد.

همان طور که مشاهده کردید تفریحات آبی در کیش بسیار زیاد است و ما فقط سه نمونه از آن را برای شما آوردیم. بعد از آنکه هتل های خوش قیمت کیش را در سایت سفربازی یافتید، می‌توانید رزرو خود را قطعی کرده و از یک سفر تابستانی پر از هیجان در این جزیره لذت ببرید.

قیمت هتل در کیش

قیمت هتل‌ها در مواقع مختلف سال و در بازه‌های زمانی متفاوت با هم فرق دارند. همچنین با توجه به تعداد نفرات و نوع اتاق‌ها هم این قیمت‌ها می‌تواند متفاوت باشد. این تفاوت با توجه به درجه هتل و فصلی که به این جزیره مراجعه کرده‌اید، فرق می‌کند. مثلا در روزهای تابستان که هوا در کیش بسیار گرم و شرجی است، هتل‌ها تخفیف‌های ویژه در نظر می‌گیرند. برگزاری جشنواره‌های تابستانی کیش و تخفیف‌های اجناس در این فصل، افراد زیادی را ترغیب می‌کند تا در تابستان سری به کیش بزنند.

برای رزرو هتل کیش ارزان می‌توانید سری به سایت سفربازی بزنید و با توجه به تضمین قیمت‌ها از جانب ما هتل های خوش قیمت کیش را در سایت ما بیابید. با توجه به لیست قیمت هتلها در کیش در بازه‌های زمانی مختلف این تفاوت‌ها مشهود خواهد بود. در ادامه برخی از هتل‌های لوکس و همچنین هتل های ارزان در کیش را به شما معرفی می‌کنیم.

هتل های لوکس کیش

  • هتل ترنج کیش
  • هتل داریوش کیش
  • هتل میراژ کیش
  • هتل پالاس کیش
  • هتل آرامیس پالاس کیش
  • هتل شایان کیش

هتل های خوش قیمت کیش

  • هتل هلیا کیش
  • هتل سارا کیش
  • هتل تعطیلات کیش
  • هتل آبادگران کیش
  • هتل سیمرغ کیش

لذت یک سفر پر هیجان در کنار هتل های خوش قیمت کیش

معمولا هر بودجه‌ای برای سفر خود در نظر گرفته باشید، باز هم ترجیح می‌دهید در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی کنید. با توجه به اینکه هزینه خورد و خوراک نسبت به قبل کمی گران شده است، اگر بتوانیم در هزینه رزرو هتل کیش قیمت‌های کمتری بپردازیم، سفر خود را اقتصادی کرده‌ایم. با وجود اینکه در فصل تابستان هتل های کیش تخفیف زیادی دارند، این امر خیلی دور از واقعیت نخواهد بود. شما بعد از آنکه تعداد نفرات و تاریخ سفر خود را در سایت سفربازی مشخص کردید می‌توانید به راحتی هتل‌های خوش قیمت کیش را بیابید و رزرو خود را قطعی کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.