شنبه, 31 شهریور 1403 Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43594 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2451×
برنامه اصولگرایان برای تاخیر در شروع کار دولت جدید 
17 تیر 1403 ساعت: 15:40
شناسه : 284448
2

با توجه به اینکه حکم رهبر انقلاب برای تشکیل دولت جدید براساس قانون اساسی  50 روز بوده است و این مدت هم در 20 تیر ماه به اتمام می رسد و طبق قانون از 20 تیر دولت مستقر دیگر وجاهت قانونی ندارد و رییس جمهور منتخب مردم باید بر مسند دولت مستقر شود و امور را اداره کند .

پ
پ

با توجه به اینکه حکم رهبر انقلاب برای تشکیل دولت جدید براساس قانون اساسی  50 روز بوده است و این مدت هم در 20 تیر ماه به اتمام می رسد و طبق قانون از 20 تیر دولت مستقر دیگر وجاهت قانونی ندارد و رییس جمهور منتخب مردم باید بر مسند دولت مستقر شود و امور را اداره کند.

اما جریانی در مجلس بنا دارد تا شهریور ماه این انتقال دولت  را به تاخیر بیاندازند تا برخی کارهای ناتمام خود را در این مدت کوتاه به سرانجام برساند.

دکتر پزشکیان هم با توجه به اینکه رییس جمهور مستقر در حال حاضر وجود ندارد تاکید بر آغاز سریع فعالیت دولت دارند و بنا دارند با رایزنی هایی که در حاکمیت انجام می دهند تشریفات قانونی برای آغاز بکار دولت را کوتاه کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.