جمعه, 30 شهریور 1403 Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43583 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2451×
نشست سالانه مدیران عامل باشگاه‌های فوتبال برگزار شد
19 تیر 1403 ساعت: 2:53
شناسه : 284656
4

نشست سالانه مدیران عامل باشگاه‌های فوتبال و دپارتمان صدور مجوز باشگاهی در سالن آمفی تاتر مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

پ
پ

به گزارش روابط عمومی باشگاه داماش گیلان، سمینار سالانه مجوز حرفه‌ای با حضور کیومرث هاشمی، وزیر محترم ورزش و جوانان، مسئولان فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و مدیران باشگاه‌ها برگزار شد.

در این مراسم نکاتی در مورد مباحث قانونی صدور مجوز بیان شد و مجوزهای حرفه ای به تیم های مورد نظر اهدا شد که در این مراسم عوامل باشگاه داماش گیلان حضور داشتند و رایزنی های لازم را در خصوص بحث صدور مجوز با عوامل فدراسیون در خصوص کسب مجوز برای باشگاه انجام دادند.

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که مطرح شد بحث فیرپلی مالی است. انصاف مالی در قانون برنامه هفتم ثبت شد و به مجمع فدراسیون احترام گذاشته شد که آن را تصویب کند. این اتفاق خوبی است که یک پایه برای لیگ‌های حرفه‌ای گذاشته شده است و همه مجبور هستیم طبق قانون که برای ما گذاشته طبعیت کنیم. تا سه ماه آینده فدراسیون فوتبال وقت دارد که به تایید مجمع برساند.

وزیر ورزش ادامه داد: برای بازسازی آزادی امسال ۱۲۰۰ میلیارد تومان قرار دادیم که کارهای تامین اعتبار آن درحال انجام است. ورزشگاه آزادی یک ظرفیت بسیار خوب است که باید در اختیار فوتبال قرار بگیرد. با برنامه‌ریزی که فدراسیون فوتبال انجام داده ان‌شاءالله در لیگ جاری شاهد var نیز خواهیم بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.