جمعه, 27 مهر 1403 Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43915 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2457×
بهترین کارخانه تولید لوله پلی اتیلن برای خرید لوله کجاست؟
19 تیر 1403 ساعت: 21:06
شناسه : 284715
2
رپورتاژ آگهی؛

لوله پلی اتیلن با ذوب پلی اتیلن و شکل دهی آن در قالب های فلزی در کارخانه ها تولید می شود.

پ
پ

 

یکی از مسائل مهمی که همیشه برای یک خرید عمده درنظر داریم ، خرید بی واسطه و مستقیم از تولید کننده است. احتمالا شما نیز برای خرید لوله پلی اتیلن از کارخانه و بی واسطه در حال مشاهده این مطلب هستید که ما تلاش داریم تا بهترین های ایران را برای خرید مستقیم به شما معرفی کنیم:

بهترین کارخانه لوله پلی اتیلن

کارخانه ای که بهترین است باید محصولات با کیفیت و قابل قبولی نیز تولید کند. کارخانه باید حتما تمام پروتکل های استاندارد را رعایت کرده و از دستگاه های مدرن و تجهیزات پیشرفته استفاده کند.

بهترین کارخانه باید گرید کاری بالا داشته باشد. تاییدیه های بین المللی را دریافت کرده باشد و به اصول و قواعد بازار تخصصی خود آشنا باشد.

همچنین بهترین کارخانه لوله پلی اتیلن باید نام آشنا و برند باشد. در ادامه لیستی از بهترین ها را باهم مرور می کنیم.

کارخانه لوله پلی اتیلن

کارخانه لوله پلی اتیلن باران پلیمر

این کارخانه با مساحتی در حدود 8 هزار متر و 5 خط تولید یکی از بزرگترین کارخانه های غرب کشور است. تولیدات این کارخانه علاوه بر لوله پلی اتیلن تک جداره شامل لوله های کاروگیت، لوله پلی اتیلن 3 جداره و لوله پلیکا است. این کارخانه با دستگاه های ایرانی و چینی محصولات خود را در سه شیف کاری تولید و به بازار داخلی و خارجی عرضه می کند.

باران پلیمر یکی از قدیمی های صنعت لوله در ایران است.

لوله پلی اتیلن صنعت نو

صنعت نو با حدود 11 سال سابقه در زمینه تولید لوله با دستگاه های خارجی و در تراز اتحادیه اروپا در حال فعالیت است. صنعت نو بیشتر مشتریان عراقی دارد و به کشور های دیگر هم صادرات وسیعی انجام می دهد. صنعت نو به دلیل ظرفیت بالای تولید و همچنین کیفیت بسیار زیاد معمولا در پروژه های دولتی و ملی دیده می شود. قیمت لوله پلی اتیلن صنعت نو در مقایسه با سایر شرکت ها بسیار مناسب تر است.

همچنین صنعت نو به دلیل تولیدات با کیفیت دو مرتبه توسط نهاد ریاست جمهوری مورد تقدیر قرار گرفت. لوله های تولید شده در این شرکت به دلیل استفاده از مواد PE100 بسیار با کیفیت تر از سایر کارخانه ها اند.

لوله پلی اتیلن تکنو پل

تکنو پل نیز یک شرکت فعال و در حال توسعه است که بصورت تخصصی فقط در زمینه لوله و اتصالات پلی اتیلن فعالیت می کند. این شرکت طی سال های 1402 و 1403 یکی از همکاران آبفا ایران شناخته شد. تکنو پل دارای گرید A از انجمن تولیدکنندگان لوله در ایران است. این شرکت همچنین در زمینه اتصالات نیز بسیار موفق بوده و یکی از شرکای تجاری باران پلیمر است. تکنو پل محصولات خود را در کشور ایران توزیع می کند اما کشور های دیگر همچون آذربایجان ، مشتری ثابت این شرکت اند.

شرکت گازلوله ساوه

یکی از شرکت های بسیار خوب در زمینه تولید لوله های پلی اتیلن شرکت گاز لوله است. این شرکت در بسیاری از پروژه های دولتی گازرسانی نقش فعال دارد. شرکت گاز لوله 90درصد از محصولاتش را با کاربرد گازرسانی تولید و عرضه می کند. لوله های گاز با خط زرد رنگ مشخص می شوند.

سوالات متداول:

بهترین شرکت تولید لوله پلی اتیلن در ایران کدام است؟

ما در مقاله بالا 4 شرکت فعال را نام بردیم که همه آنها عملکرد و کیفیت بالایی دارند

بهترین شرکت برای خرید لوله پلی اتیلن کشاورزی کدام است؟

لوله های کشاورزی را می توانید از صنعت نو یا باران پلیمر خریداری کنید.

بهترین شرکت برای خرید لوله پلی اتیلن گازرسانی کدام است؟

قطعا شرکت گاز لوله ساوه در این زمینه برتری بیشتری نسبت به سایر شرکت ها دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.