جمعه, 27 مهر 1403 Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43915 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2457×
همانطور که وعده نهضت آسفالت داده شده بود، این موضوع در حال انجام است
20 تیر 1403 ساعت: 11:22
شناسه : 284745
3
خوشحال عضو شورای شهر لاهیجان:

خوشحال عضو شورای شهر لاهیجان با قدردانی از آسفالت انجام شده توسط شهرداری در مناطق مختلف لاهیجان ، افزود : با همه مشکلات اقتصادی ، همانطور که وعده نهضت آسفالت داده شده بود، این موضوع در حال انجام است و ضمن تقدیر از زحمات شهردار و پرسنل زحمتکش شهرداری،جا دارد تیم رسانه ای شهرداری در انعکاس این مهم اقدام لازم را معمول نمایند .

پ
پ

ابراهیم خوشحال عضو شورای شهر لاهیجان، در جلسه شورای شهر ضمن تسلیت ایام شهادت سرور سالار شهیدان حضرت ابا عبدا… حسین (ع) ، ازآماده سازی فضاهای شهری برای استقبال از ماه محرم و اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری به جهت فضاسازی وسیاه پوش کردن میادین و معابر شهری قدردانی نمود.

وی با قدردانی از آسفالت انجام شده توسط شهرداری در مناطق مختلف لاهیجان ، افزود : با همه مشکلات اقتصادی ، همانطور که وعده نهضت آسفالت داده شده بود، این موضوع در حال انجام است و ضمن تقدیر از زحمات شهردار و پرسنل زحمتکش شهرداری،جا دارد تیم رسانه ای شهرداری در انعکاس این مهم اقدام لازم را معمول نمایند .

دکتر خوشحال، گفت : رزمایش اقتدارملی و حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری را داشتیم . پیروز انتخابات مردم بودند و ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب جناب آقای دکتر پزشکیان، امیدواریم با انتخاب نیروهای کارآمد و همراهی کلیه دولتمردان و مردم زمینه شکوفایی ، رشد و ترقی کشور در عرصه داخلی و بین المللی رقم زده شود .

وی گفت : تقدیر و تشکر ویژه دارم از فرماندار، اعضای شورای ترافیک ، شهردار، فرمانده نیروی انتظامی ، راهور و رئیس دانشگاه آزاد لاهیجان به جهت اصلاح هندسی و جلوگیری از پارک خودروها در میدان دانشگاه آزاد و امیدواریم پس از تست موقت و موفقیت آمیز به صورت دائمی این مهم انجام گیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.