شنبه, 5 آبان 1403 Saturday, 26 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 44014 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2460×
درس اخلاق به منتقدان زاکانی
27 تیر 1403 ساعت: 14:46
شناسه : 285140
2

دعوای مخالفان و موافقان زاکانی در شورای شهر بیش از هر زمانی آبروی مدعیان جریان انقلابی را برده و حالا توپخانه تانک انقلاب به دفاع از تانک مورد نظر پرداخته و نوشته:«اگر واقعا تفاوت نقد مشفقانه و تذکر دلسوزانه و گلایه مسئولانه با بداخلاقی و بی‌انصافی روشن نیست به اثر رفتارها توجه کنیم. ببینیم چرا ضدانقلاب اینقدر خوشحال می‌شود؟ ببینیم چرا سوت و کف می‌زند؟ چرا تشویق می‌کند؟

پ
پ

در حالی که برخی از مقامات و رسانه‌های امریکایی در حال طرح گمانه‌زنی مبنی بر نقش ایران در ترور ترامپ هستند ادبیات گزارش کیهان از واقعه ترور را ملاحظه بفرمایید. هیچ بعید نیست این عزیزان دوباره سنگی در چاه بیاندازند. روزنامه کیهان نوشته:« ترامپ که در جریان دوران ریاست‌جمهوری خود فرمان عملیات‌های تروریستی زیادی در سرتاسر جهان را صادر کرده بود می‌رفت که توسط یک فرد و به همان سبک عملیات‌های تروریستی نیروهای امنیتی آمریکا به مجازات جنایت‌های خود برسد اما وی از این سوءقصد جان سالم به در برد و قاتل شهید سلیمانی فعلاً می‌تواند تا اطلاع ثانوی نفس بکشد.»

روزنامه جوان به نمایندگی از یک طیف خاص، منتظر است ببیند کابینه پزشکیان چه جهت‌گیری‌ای را نشان می‌دهد تا تصمیم بگیرد در مواجهه با دولت او می‌خواهد چه کند. این را صراحتا نوشته:«آنچه نیازمند ارزیابی بیشتر و گذر زمان است، ترکیب و تیمی است که دولت چهاردهم را به عنوان یک هویت وابسته و متکی به دکتر پزشکیان معرفی خواهد کرد. سلوک شخصی و رفتار فردی و اجتماعی پزشکیان کمترین تردیدی را باقی نگذاشته است که او صادق است و به هرآنچه گفته و رفتار کرده باور و ایمان دارد، اما آیا دولت چهاردهم نیز همان‌گونه خواهد بود که پزشکیان شعار داده یا لابی قدرت و نفوذ، جهت‌گیری دولت او را دستخوش تغییر خواهد کرد؟ باید منتظر بود و ارزیابی کرد. اکنون قضاوت زود است.»

دعوای مخالفان و موافقان زاکانی در شورای شهر بیش از هر زمانی آبروی مدعیان جریان انقلابی را برده و حالا توپخانه تانک انقلاب به دفاع از تانک مورد نظر پرداخته و نوشته:«اگر واقعا تفاوت نقد مشفقانه و تذکر دلسوزانه و گلایه مسئولانه با بداخلاقی و بی‌انصافی روشن نیست به اثر رفتارها توجه کنیم. ببینیم چرا ضدانقلاب اینقدر خوشحال می‌شود؟ ببینیم چرا سوت و کف می‌زند؟ چرا تشویق می‌کند؟ رفتار ما چه آورده‌ای برای دشمنان خبیث انقلاب داشته است؟ تنها برای نمونه، روز یکشنبه ‌گفته شد طی 3سال گذشته مدیریت شهری هیچ دستاورد مهمی نداشته است؛ واقعا نداشته است؟ این نقد است؟ نظارت است؟ ‌یا تکیه‌کردن به دروغ آشکار مجازی که از بیخ و بن تکذیب شده است و آن‌را نشانه ضعف مدیریت شهری دانستن، اخلاق است؟ تقواست؟»

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.