یکشنبه, 18 شهریور 1403 Saturday, 7 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43374 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2446×
یکی جلوی انتصابات مدیرکل کار گیلان را بگیرد!
30 تیر 1403 ساعت: 13:22
شناسه : 285267
3

حالا بعد از شکست قطعی در انتخابات شاهد آن هستیم که برخلاف بخشنامه سرپرست ریاست جمهوری شاهد انتصابات متعدد وی در این اداره کل هستیم.

منبع : رشتکده
پ
پ

سیاوش آقاجانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعهی گیلان یکی از مدیرانی است که به صورت تمام قد در ایام انتخاباتی علیه کاندیدای منتخب مردم فعالیت داشت. وی که در گذشته سابقه سخنگویی شانای گیلان را دارد حتی در بیانیه دعوت اداره کل برای شرکت مردم در انتخابات نیز به معرفی غیرمستقیم سعید جلیلی پرداخت و در چند سخنرانی انتخاباتی برای وی حضور داشت.

حالا بعد از شکست قطعی در انتخابات شاهد آن هستیم که برخلاف بخشنامه سرپرست ریاست جمهوری شاهد انتصابات متعدد وی در این اداره کل هستیم.

وی تاکنون رئیس اداره تعاون لاهیجان را به سرپرستی معاونت پشتیبانی اداره کل تعاون، رییس اداره تعاون املش را به سرپرستی اداره تعاون لاهیجان و یکی از کارمندان اداره تعاون املش رابه سرپرستی اداره تعاون املش منصوب کرده است.

پیش از این صولت مرتضوی وزیر کار مدعی شده بود  نامه دکتر مخبر در رابطه با دستگاه‌های اداری است، انتصابات صورت گرفته در شرکت‌هایی است که تابع موسسات عمومی هستند‌ و کار مردم را نمی‌توان معطل کرد. با این حال آقاجانی نشان داد که انتصابات در دستگاه اداری نیز در حال وقوع است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.