یکشنبه, 18 شهریور 1403 Saturday, 7 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43374 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2446×
۱۱۸۲۱ نفر به خاطر بدهی و مهریه در زندان هستند
2 مرداد 1403 ساعت: 19:45
شناسه : 285607
9
سخنگوی قوه قضاییه:

سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به اخرین امار زندانیان به واسطه مهریه گفت: براساس اخرین اماری که از سازمان زندان‌ها اخذ شد ۱۱۸۲۱ نفر به خاطر بدهی و مهریه در زندان هستند.

پ
پ

نشست خبری اصغر جهانگیر سخنگوی قوه قضاییه با حضور خبرنگاران آغاز شد.

وی در ابتدا اظهار داشت: با توجه به اینکه در روزهای آتی شاهد تشکیل دولت جدید خواهیم بود، لزوم همکاری همه جانبه همه بخش ها به دولت در حل مشکلات اساسی مردم یکی از راهبردهایی است که هم رییس جمهور منتخب در صحبت هایشان داشته است و هم‌نظام اسلامی برای حمایت از مظلومین در دستور کار داشته است‌.

وی در ادامه گفت: قوه قضاییه به عنوان همکار و همراه در راستای جلوگیری از فساد در کشور با دولت جدید همکاری خواهد کرد.

جهانگیر درخصوص آخرین وضعیت پرونده دوج کوین گفت: پرونده دوج کوین سه  متهم داشت که دو متهم شناسایی و دستگیر شدند اما با اخذ تامین مناسب فعلا آزاد هستند. متهم اصلی اگر چه ایرانی است ولی از همان ابتدا در خارج از کشور سکونت داشت.

وی ادامه داد: پیگیری ها برای استرداد متهم اصلی به کشور ادامه دارد.پرونده مختومه نشده و در حال رسیدگی در مرحله تجدید نظر است.

سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به اخرین امار زندانیان به واسطه مهریه گفت: براساس اخرین اماری که از سازمان زندان‌ها اخذ شد ۱۱۸۲۱ نفر به خاطر بدهی و مهریه در زندان هستند.

وی افزود: 116 نفر به خاطر دیه غیرعمد، 1019 نفر به خاطر دیه عمد و 7629 نفر به خاطر رد مال در زندان هستند، همه باید تلاش کنیم زندانیان جرایم مالی مخصوصا بدهکاران در زندان نمانند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.