دوشنبه, 26 شهریور 1403 Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43548 تعداد نوشته های امروز : 17 تعداد دیدگاهها : 2451×
برای موفقیت در آزمون آیلتس به چه میزان مطالعه و آمادگی نیاز است؟
15 مرداد 1403 ساعت: 19:56
شناسه : 286539
4

افراد با انگیزه های مختلف نیاز به دریافت یک مدرک زبان بین المللی دارند. آزمون آیلتس که یکی از معتبرترین آزمون های زبان انگلیسی در دنیا است اولین گزینه برای بسیاری از افراد می باشد.

پ
پ

افراد با انگیزه های مختلف نیاز به دریافت یک مدرک زبان بین المللی دارند. آزمون آیلتس که یکی از معتبرترین آزمون های زبان انگلیسی در دنیا است اولین گزینه برای بسیاری از افراد می باشد.

اما اینکه چقدر زمان نیاز هست تا شما خود را به خوبی برای آزمون آیلتس آماده نمایید تا بتوانید نتیجه دلخواه تان را دریافت کنید بستگی به شرایط و هدف شما دارد.

سطح زبان تان چقدر است؟

برای شروع ابتدا باید سطح زبان تان را مشخص کنید. چرا که برای شرکت در دوره های آزمون آیلتس حداقل باید در سطح متوسط باشید البته اگر نمره ای بین ۶ تا ۷ را می خواهید. اگر سطح تان پایین تر باشد، ابتدا باید در دوره زبان عمومی شرکت کنید و سطح تان را نسبت به نمره ای که می خواهید ارتقا دهید.

این موضوع بسیار در برنامه ریزی مطالعاتی شما و میزان زمانی که باید بزارید تا به سطح دلخواه تان برسید تاثیرگذار است.

هدف تان را مشخص کنید؟

بعد از تعیین سطح باید هدف تان را نیز مشخص کنید. اینکه حداقل چه نمره ای را می خواهید تا براساس سطح زبان و نمره ای که می خواهید بهترین برنامه برای آموزش و مطالعه شما ارائه شود.

اگر زمان کمی برای دریافت مدرک آیلتس دارید مثلا ۶ ماه باید روزانه سطح مطالعه بالایی داشته باشید چرا که برای تسلط نیاز به تمرین زیاد خواهید داشت. اما توجه کنید که تمرینات باید به صورت پیوسته و هر روزه باشد.

برنامه ریزی مدون و مطالعه مستمر

برای رسیدن به موفقیت در آزمون آیلتس و دریافت نتیجه دلخواه باید برنامه ریزی مدون و مشخصی را داشته باشید و مطالعه مطالب را به صورت مستمر پیش ببرید. تقویت سطح آیلتس از ۶ به ۷ زمان زیادی را خواهد برد و مثلا ۶ تا ۸ ماه زمان نیاز دارد و همینطور سطوح دیگر در نتیجه اگر با یک برنامه ریزی روزانه به خوبی مطالعه نداشته باشید نتیجه مطلوب حاصل نمی شود.

توصیه می شود همواره در روزحداقل به میزان ۳۰ دقیقه مطالعه داشته باشید تا استمرار در مطالعه از بین نرود.

در کلاس آمادگی آزمون آیلتس شرکت کنید

برای پیشرفت سریع و کم کردن زمان برای رسیدن به نتیجه دلخواه در آزمون آیلتس حتما در کلاس آمادگی آزمون آیلتس شرکت کنید. با شرکت در کلاس آیلتس شما مدت زمان یادگیری را تا حدی زیادی کاهش می دهید و بسیاری از زمان خود برای یادگیری مطالب را کم کرده و به تمرین و تکرار خواهید پرداخت.

موسسه زبان دهخدا به عنوان یکی از موسسات معتبر در بحث آموزش زبان های خارجی به برگزاری دوره های متنوع آمادگی آزمون آیلتس به صورت حضوری و آنلاین می پردازد که می توانید با شرکت در دوره های این موسسه خود را هر چه بیشتر برای موفقیت در آزمون آیلتس آماده نمایید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.