دوشنبه, 26 شهریور 1403 Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43548 تعداد نوشته های امروز : 17 تعداد دیدگاهها : 2451×
کارگروه‌های استانی تشکیل خواهد شد
18 مرداد 1403 ساعت: 22:51
شناسه : 286767
1
رئیس ستاد دکتر پزشکیان در استان گیلان تاکید کرد؛

عبدالرضا ابراهیمی رئیس ستاد دکتر پزشکیان در استان گیلان در گفتگویی از تشکیل کارگروه های استانی خبر داد.

پ
پ

عبدالرضا ابراهیمی در گفت و گویی اظهار داشت: در دوران پس از پیروزی دکتر پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری تمام تلاش ما این بوده که با حفظ اتحاد بین ستاد مرکزی و جبهه اصلاحات استان، کاری شبیه آنچه در کشور انجام شد را اینجا شکل دهیم.

 رئیس ستاد دکتر پزشکیان در استان گیلان ادامه داد: تشکیل کارگروه‌ها باجدیت و به آرامی در حال پیگیری است و در روزهای آینده فعالیتش آغازخواهد شد. مصمم هستیم امور مربوط به شهرستان‌ها از طریق ستادها و احزاب سیاسی همان شهرستان بررسی و پیگیری شود، بنابراین بعضا اسامی که مطرح می‌شوند یا رزومه‌هایی که گرفته می‌شوند هیچ نسبتی با ستاد مرکزی استان گیلان ندارد.

وی افزود: از طرفی دیگر باید به مدیران ارشد و میانی استان گیلان یادآور شد که با شروع کار رسمی دولت دکتر پزشکیان دیگر تحت لوای این دولت مشغول خدمت هستید، فلذا انتظار می‌رود برنامه‌ها و شعارهای دولت وفاق ملی مد نظر همگان باشد و به آن جامه عمل بپوشانید.

ابراهیمی عنوان کرد: گزارشات ارسالی حاکی از این است که برخی فرمانداران دولت وقت از بعضی فعالین ستادی و انتخاباتی کمپین دکتر پزشکیان درگیلان به ناحق شکایت نمودند. نتیجتا به‌جد انتظار می‌رود شاکیان نسبت به پس گرفتن این شکایات اقدام فوری نمایند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.