دوشنبه, 26 شهریور 1403 Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43548 تعداد نوشته های امروز : 17 تعداد دیدگاهها : 2451×
جلسه مالک و‌ مدیرعامل باشگاه داماش با مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیات فوتبال گیلان
24 مرداد 1403 ساعت: 1:30
شناسه : 287105
2

ظهر امروز نصیر نعیمی‌پور مالک، حسین خبیری مدیرعامل، مجتبی دهنادی، بهنام قربانی و حسن ریواز از اعضای هیات مدیره باشگاه داماش گیلان با جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان و قربانعلی الماسخاله رئیس هیات فوتبال استان گیلان دیدار کردند.

پ
پ

هر امروز نصیر نعیمی‌پور مالک، حسین خبیری مدیرعامل، مجتبی دهنادی، بهنام قربانی و حسن ریواز از اعضای هیات مدیره باشگاه داماش گیلان با جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان و قربانعلی الماسخاله رئیس هیات فوتبال استان گیلان دیدار کردند. در این جلسه اسماعیل رجب زاده رییس هیات فوتبال رشت و مهدی آقازاده مدیرعامل باشگاه سپیدرود نیز حضور داشتند.

در این دیدار حسین خبیری با بیان اینکه هدف از این دیدار رخصت گرفتن برای شروع کار در تیم داماش است اظهار داشت: داماش یکی از باشگاه‌های ریشه دار و خوش نام فوتبال ایران می باشد که هواداران پرشور و متعصبی را دارد و به جهت یکی از اهداف ما رساندن تیم داماش به جایگاه اصلی آن است.

در ادامه مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان با اشاره به اینکه تیم داماش یکی از تیم های ریشه دار استان گیلان است گفت: از هر کمکی برای تیم داماش گیلان مضایقه نمی‌کنیم.

رئیس هیات فوتبال استان گیلان نیز با تاکید بر اینکه باید هر چه زودتر تمرینات تیم داماش برای حضور در لیگ دسته یک آغاز شود افزود: از تمامی ظرفیت های برای کمک به تیم داماش استفاده شود.

شایان ذکر است در این جلسه در مورد تجهیز و استفاده از ورزشگاه عضدی برای برگزاری بازی های تیم داماش گیلان بحث و‌گفتگو شد و باشگاه داماش درخواست در اختیار گرفتن ورزشگاه عضدی برای تجهیز این ورزشگاه را مطرح کرد.

در این جلسه با مدیرعامل باشگاه سپیدرود نیز در خصوص در اختیار گذاشتن ورزشگاه عضدی رشت و‌موانع پیش رو بحث و تبادل نظر شد.

همچنین از باشگاه داماش، علی میرزابیگی قائم مقام باشگاه، شهرام حمیدی مدیر تیم و اعضای رسانه باشگاه حضور داشتند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.