دوشنبه, 26 شهریور 1403 Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43548 تعداد نوشته های امروز : 17 تعداد دیدگاهها : 2451×
مردم آمادگی دارند تا پاشاکی به سیاهکل ملحق شود!
24 مرداد 1403 ساعت: 14:36
شناسه : 287151
1
نماینده لاهیجان و سیاهکل در حضور وزیر پیشنهادی کشور:

نماینده مردم شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در حضور وزیر پیشنهادی کشور گفت که مردم لاهیجان آمادگی دارند تا پاشاکی به سیاهکل ملحق شود!

پ
پ

سلمان زارع در جلسه بررسی برنامه وزیر پیشنهادی وزارت کشور در کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به مشکلات اجرای طرح هادی در روستاهای گیلان، عنوان کرد: اجرای طرح هادی در روستاهای گیلان به یک معضل تبدیل‌شده و مردم نمی‌توانند از این طرح استفاده کنند و خانه بسازند چون می‌گویند خارج از طرح است.

وی افزود: با این تورم بالا و وضعیت معیشت مردم و گرانی‌ها یک کشاورز باید چه کار کند تا بتواند یک خانه برای فرزندش درست کند.

نماینده مردم شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به تقسیمات کشوری حوزه انتخابیه خود، اظهار داشت: روستای پاشاکی در کنار شهرستان سیاهکل واقع‌شده است اما مردم آن باید راه طولانی‌ای را طی کنند تا به لاهیجان برسند. مردم سیاهکل و لاهیجان حاضرند این روستا به شهرستان سیاهکل ملحق شود که انشالله به این موضوح هم توجه خاص داشته باشید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.