دوشنبه, 26 شهریور 1403 Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43548 تعداد نوشته های امروز : 17 تعداد دیدگاهها : 2451×
از نمایندگان گیلان توقع داریم به تمام وزرای پیشنهادی رأی اعتماد دهند / لیست وزرای پیشنهادی بر اساس اجماع حول منافع ملی است
27 مرداد 1403 ساعت: 14:12
شناسه : 287317
3
رئیس ستاد دکتر مسعود پزشکیان در گیلان:

مهندس عبدالرضا ابراهیمی، رئیس ستاد دکتر مسعود پزشکیان در گیلان در گفت و گویی به تحلیل و بررسی عملکرد رئیس‌جمهور در معرفی کابینه پرداخت.

پ
پ

مهندس عبدالرضا ابراهیمی، رئیس ستاد دکتر مسعود پزشکیان در گیلان در گفت و گویی به تحلیل و بررسی عملکرد رئیس‌جمهور در معرفی کابینه پرداخت.

ابراهیمی با اشاره به برگزاری جلسات رأی اعتماد در چند روز آینده گفت: آنچه ما از نمایندگان استان خود توقع داریم این است که به تمام وزرای پیشنهادی رأی اعتماد دهند. تاکید بر روی تمام افراد کابینه پیشنهادی در واقع به این دلیل است که رییس جمهور با بستن چنین کابینه ای، در واقع دستش را برای حرکت در مسیر تحقق منافع ملی به سوی مجلس دراز کرده است.

وی افزود: کابینه حتماً از دید ما و از دید نمایندگان محترم هرکدام از جهتی دارای اشکالاتی است؛ اما در انتخابات ریاست جمهوری اخیر، نظر اکثریت مردمی که پای صندوق آمدند روشن و واضح است.

ابراهیمی ادامه داد: رییس جمهور نیز همواره به جای تاکید بر روی اشخاص،  به راه و مسیر برای تحقق رویای خود و مردم، یعنی ایران آباد و ایرانی برای همه تاکید داشته‌ است. ایشان بر همین اساس تلاش کرده است از بین دو جریان اصلی کشور، شایستگان را انتخاب کند و اکنون این مجلس است که باید انتخاب کند پایبند مسیر هست یا نه.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در گیلان خاطرنشان کرد: اگر مجلس بخواهد با برخی وزرا که منش آن‌ها منطبق بر خواست اکثریت مجلس نیست اما با خواست اکثریت رای دهندگان منطبق است برخورد حذفی کند، در واقع به مسیر پیشنهادی و اجماعی پشت پا زده است. با این کار در واقع مجلس پایبندی خود به عهد و وفا را نقض کرده زیرا این ترکیب محصول مشورت با همه ارکان کشور بوده است.

وی در پایان اظهار کرد: از همین رو ضمن انتظار مجدد از نمایندگان مجلس برای رأی دادن به همه کابینه از دوستان و هواداران و ستادهای دکتر پزشکیان می‌خواهیم از نمایندگان خود بخواهند که به این کابینه اعتماد کنند. اکنون این وظیفه ملی ما است. تازه راه در مسیر سخت اجماع بر حول منافع ملی کشور گذاشته‌ایم و همه باید باهم به مقصد فکر کنیم.حب  و بغض‌ها را به کناری بگذاریم تا شاهد زندگی بهتر برای همه ایرانیان باشیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.