جمعه, 30 شهریور 1403 Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43589 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2451×
حمله تند روزنامه جوان به ثابتی
29 مرداد 1403 ساعت: 12:07
شناسه : 287495
3

روزنامه جوان سرمقاله تند و تحقیرآمیزی علیه امیرحسین ثابتی نوشته است. کسی که دیروز با ادبیاتی سخیف موجب وهن مجلس هم شد و متاسفانه نامش نماینده مردم تهران است!

پ
پ

روزنامه کیهان از تمام توانش برای رای اعتماد نیاوردن ظفرقندی و میدری استفاده می‌کند. این روزنامه امروز هم در سرمقاله و هم در گزارش تیتر یک مطالبی در این باره نوشته است:«نظام جمهوری اسلامی، ترازهای شرعی و قانونی کاملا روشنی دارد و نمی‌شود با متعرضان به آن اصول همدلی کرد…سیاست‌بازان، وفاق را به رای دربسته به همه وزرای پیشنهادی و عدم بررسی صلاحیت یکایک آنها تفسیر می‌کنند! در این نگرش، وفاق ملی یعنی سؤال نکردن از صلاحیت سیاسی و فنی شورای راهبری و دستپخت آنها در قالب اثرگذاری بر ۷۰ درصد ترکیب نهائی کابینه پیشنهادی.»

روزنامه جوان سرمقاله تند و تحقیرآمیزی علیه امیرحسین ثابتی نوشته است. کسی که دیروز با ادبیاتی سخیف موجب وهن مجلس هم شد و متاسفانه نامش نماینده مردم تهران است!جوان نوشته:«یک مجری تلویزیونی راه‌یافته به مجلس در مخالفت با وزیر پیشنهادی خارجه، هم‌دوپهلو حرف زد، تا جایی که برای رسانه‌های خارجی خوراک ضد رهبری جور کرد؛ هم با داخل مجلس ستیزه کرد و گفت برخی همکاران بازی خطرناکی را شروع کرده‌اند؛ هم با خارج مجلس ستیزه کرد و نقل‌قول‌هایی به برخی افراد نسبت داد؛ و هم در استقلال مجلس تشکیک ایجاد کرد و یک هزینه بزرگ را از روی دوش ضدانقلاب برداشت…این رفتار‌های جوانان راه‌یافته به عالم سیاست که اندوخته‌ای جز هیجان و راهبردی جز جدال و دعوا برای دیده‌شدن ندارند، متأسفانه در میان کسانی که خود را به جبهه انقلاب منتسب می‌دانند هم نزاع و دعوا به‌پا کرد، تا آنجا که نوشتند با سخنان این نماینده جوان مجلس، معلوم شد حتی بدترین وزیر کابینه پزشکیان از نامزدی که این نماینده از او حمایت می‌کرد، بهتر است! یعنی سلسله‌ای از فروافتادن در وراجی مرگبار که شروع‌کننده آن یک نماینده مجلس است. »

وطن امروز هم با اسم رمز تندرو خواستار افتادن چند وزیر است:«وعده کابینه وفاق ملی از سوی رئیس‌جمهور در حالی مطرح شد که ترکیب معرفی‌شده تا حدودی مانع نقد صریح آن شده است، هرچند سهم اصلاح‌طلب‌ها بیشتر از پیش‌بینی‌ها بود و بویژه گزینه‌های ساختارشکن اصلاحات برای تصدی وزارتخانه‌های مهم معرفی شدند. دولت پزشکیان همچنان یک دولت اصلاحات است اما تلاش شده تا حدودی از ضرب این مساله گرفته شود…رای عدم اعتماد به گزینه‌های سیاسی تندرو می‌تواند هدیه بزرگی از ناحیه مجلس برای حفظ آرامش دولت باشد.»

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.