دوشنبه, 26 شهریور 1403 Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43548 تعداد نوشته های امروز : 17 تعداد دیدگاهها : 2451×
تغییر بروکر ویندزور به بروکر دبلیو ام مارکتس
30 مرداد 1403 ساعت: 15:41
شناسه : 287590
4

بروکر ویندزور در سال ۱۹۹۸ اولین فعالیت خود را در بازارهای مالی شروع کرده است. این بروکر در نیمه اول سال ۱۴۰۳ اعلام کرده است که دیگر به ایرانیان خدمات نمیدهد و کاربرانی که میخواهند از این بروکر استفاده کند باید از بروکر جدید آن یعنی دبلیو ام مارکتس استفاده کنند.

پ
پ

به نقل از وبسایت کدام بروکر: بروکر ویندزور در سال ۱۹۹۸ اولین فعالیت خود را در بازارهای مالی شروع کرده است. این بروکر در نیمه اول سال ۱۴۰۳ اعلام کرده است که دیگر به ایرانیان خدمات نمیدهد و کاربرانی که میخواهند از این بروکر استفاده کند باید از بروکر جدید آن یعنی دبلیو ام مارکتس استفاده کنند. دبلیو ام مارکتس با هدف ارائه خدمات به ایرانیان تاسیس شده است و تمام همان امکاناتی که ویندزور به مشتریان خود ارائه میداد را دارد.

images 1724073573 66c346653aab1 - تغییر بروکر ویندزور به بروکر دبلیو ام مارکتس -دبلیو ام مارکتس اعتبار و سابقه بالایی ندارد ولی همانطور که گفتیم این بروکر زیر مجموعه بروکر اصلی خود یعنی ویندزور بروکرز است که سابقه و اعتبار بالایی در بین ایرانیان دارد است. پس میتوان دبلیو ام مارکتس را نیز بروکری با اعتبار بالا دانست.

در حال حاضر بروکر WM Markets اعلام کرده که تحت رگوله MISA به کاربران ایرانی خدمات خود را ارائه می‌کند. این یک رگوله آفشور مربوط به جزایر موالی است که جزئی از زیرمجموعه کومور می‌باشد. در واقع موالی یکی از جزایر تحت حاکمیت کومور است، اما قوانین مالی آن تحت بانک مرکزی مستقل خود تعیین می‌شود و رگوله MISA که کارگزاری WM Market دریافت کرده است زیر نظر این بانک مرکزی می‌باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.