شنبه, 24 شهریور 1403 Saturday, 14 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43510 تعداد نوشته های امروز : 17 تعداد دیدگاهها : 2450×
از عملکرد دوره ششم شورای شهر لاهیجان دفاع می‌کنم
7 شهریور 1403 ساعت: 12:11
شناسه : 288723
2
رئیس شورای شهر لاهیجان:

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت: افتخار داریم در این دوره توانستیم تغییراتی در حوزه شهری و عمرانی داشته باشیم. از عملکرد دوره ششم شورای شهر لاهیجان دفاع می‌کنم. در این دوره اقداماتی داشتیم که حائز اهمیت بود و از همکارانم در شورای شهر و شهردار توانمند لاهیجان قدردانی می‌کنم.

پ
پ

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان در نشست مشترک مدیریت شهری با نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، طی سخنانی اظهار داشت: امروز مفتخریم که در هفته دولت میزبان نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی هستیم و سعی داریم در این جلسه معضلات و مشکلات شهری را بررسی کنیم و از ظرفیت نماینده مجلس در جهت رفع مشکلات استفاده نماییم و امیدواریم آثار این نشست در امورات شهری دیده شود.

ابراهیم خوشحال گفت: افتخار داریم در این دوره توانستیم تغییراتی در حوزه شهری و عمرانی داشته باشیم. از عملکرد دوره ششم شورای شهر لاهیجان دفاع می‌کنم. در این دوره اقداماتی داشتیم که حائز اهمیت بود و از همکارانم در شورای شهر و شهردار توانمند لاهیجان قدردانی می‌کنم.

وی ضمن قدردانی از عملکرد اعضای ادوار گذشته، گفت: در ابتدای دور ششم زمانی که وارد حوزه مدیریت شهری شدیم دوماه حقوق و 36 ماه اضافه‌کار پرسنل شهرداری عقب‌افتاده بود و شهرداری 120 میلیارد تومان بدهکاری داشت و درحالی‌که که بودجه شهرداری 100 میلیارد تومان بود.

دکتر خوشحال گفت: تنها خواسته ما از شهردار لاهیجان در ابتدای شروع به کار، پرداخت حقوق و مزایای عقب‌افتاده پرسنل بود و خوشبختانه شهردار پرتلاش ما توانست طی دوماه این موضوع را جمع کند و با دلگرمی که در همکاران به وجود آمده بود، همکاری و تلاش کارکنان در راستای اهداف شهرداری بیشتر شد.

رئیس شورای شهر گفت: در حال حاضر بودجه شهرداری از 100 به 750 میلیارد تومان رسیده است و در بین پیمانکاران و مردم شهر اعتبار خوبی دارد.

وی با بیان پاره‌ای از عملکرد شورای شهر در دوره ششم افزود: در این دوره مدیریت شهری توانستیم جزیره لاهیجان که از دوره اول شورا مورد اهتمام همه بود را به سرانجام برسانیم و با حمایت دستگاه قضا به مردم لاهیجان بازگردانیم و در این مکان زیبا جشنواره‌های مختلف ملی و مذهبی برگزار نمودیم.

وی گفت: در جهت عمران و آبادانی شهر نهضت آسفالت را همه‌ساله داشتیم. وی ازجمله اقدامات شهرداری را که در حال انجام است، بازگشایی خیابان 35 متری عاقلیه و احداث پل در منطقه، تملک کامل جنگل میر صفا و بازگشایی خیابان 22 آبان عنوان نمود.

وی از نماینده مردم در مجلس خواست، خرید نردبان آتش‌نشانی برای شهرداری لاهیجان پیگیری نماید.

وی همچنین لایروبی رودخانه شهر را از دیگر خواسته‌های مدیریت شهری عنوان نمود و افزود: لایه روبری رودخانه شهر نیاز به همت ملی دارد.

وی گفت: در روزگاری نه‌چندان دور، مردم در این رودخانه شنا می‌کردند و در حال حاضر به دلیل بوی تعفن نمی‌توان از کنار آن رد شد و می‌طلبد برای این موضوع و ساماندهی فاضلاب شهر اعتبار ملی در نظر گرفته شود.

وی گفت: تصفیه‌خانه بزرگی در لاهیجان احداث شده است و متأسفانه فاضلاب شهر به رودخانه سرریز می‌گردد و چنانچه لوله‌گذاری شهر به تصفیه‌خانه انجام گیرد بسیاری از معضلات زیست‌محیطی و بهداشتی برطرف گردد.

وی جایگاه زباله تموشل را نیازمند جذب اعتبار ملی و توجه ویژه دولت دانست و افزود: تا چه موقع شهرداری می‌تواند از اعتبارات شهری برای تموشل هزینه کند و درحالی‌که در این جایگاه تنها زباله شهر لاهیجان انباشت نمی‌شود.

وی گفت: احداث آرامستان از دیگر نیازهای شهر بوده و درگیر بروکراسی اداری شده است. وی از نماینده مردم در مجلس خواست یاریگر مدیریت شهری باشد و برای دریافت تسهیلات و تجهیزات شهری ازجمله کامیون و کامیونت رایگان برای شهرداری از سازمان شهرداری‌ها کمک کند.

وی توجه به حل معضل قطعی برق در فصل تابستان و زمستان و تعویض سیم‌های فرسوده برق را از خواسته‌های به‌حق شهروندان عنوان نمود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.