شنبه, 24 شهریور 1403 Saturday, 14 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43510 تعداد نوشته های امروز : 17 تعداد دیدگاهها : 2450×
همواره سعی می‌شود تا ارتباط خود با مردم را حفظ کرده و از نزدیک مشکلات را پیگیری نمایم
7 شهریور 1403 ساعت: 12:43
شناسه : 288724
3
نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل:

سلمان زارع نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل گفت: همواره سعی می‌شود تا ارتباط خود با مردم را حفظ کرده و از نزدیک مشکلات را پیگیری نمایم و با دعوت از مدیران کل و مسئولین کشوری درجهت رفع مشکلات اقدامات اساسی صورت گیرد.

پ
پ

سلمان زارع نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در نشست مشتر ک با مدیریت شهری لاهیجان، ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: پیگیر مطالبات و دغدغه‌های مدیریت شهری خواهم بود و در انجام امورات مردم کوتاهی نمی‌کنم.

وی گفت: همواره سعی می‌شود تا ارتباط خود با مردم را حفظ کرده و از نزدیک مشکلات را پیگیری نمایم و با دعوت از مدیران کل و مسئولین کشوری درجهت رفع مشکلات اقدامات اساسی صورت گیرد.

وی گفت: بنده از اینکه جلسات خروجی داشته باشد و در زمان‌بندی معین مستمر باشد خرسند خواهم شد و قطعاً برای دریافت تسهیلات از سازمان شهرداری‌ها، مکاتبات و پیگیری‌ها انجام می‌شود.

وی با تحسین پروژه‌های دور ششم شورای شهر لاهیجان از جمله بازگشایی خیابان 22 آبان، 35 متری عاقلیه و جزیره بر برگزاری جلسات مکرر و مستمر به منظور رسیدگی به مسائل مختلف شهری تا حصول نتیجه تأکید نمود.

مهندس زنده دل شهردار لاهیجان نیز در نشست مدیریت شهری با نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعامل نمایندگان مردم در مجلس و شورای شهر موجب تسریع در امور شهری می‌گردد، خواستار تداوم جلسات مشترک با ایشان بصورت فصلی شدند.

وی با بیان گزارشی از عملکرد شهرداری لاهیجان، ابراز امیدواری کرد با همراهی نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی در دوره ششم مدیریت شهری، شاهد پیشرفت بیش از پیش لاهیجان در تمامی حوزه‌ها باشیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.