شنبه, 24 شهریور 1403 Saturday, 14 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43510 تعداد نوشته های امروز : 17 تعداد دیدگاهها : 2450×
تمدید قرارداد راستین تنهایی، بابک رجبی و میلاد سیار با سپیدرود رشت
7 شهریور 1403 ساعت: 14:20
شناسه : 288752
3

محمدرضا (راستین) تنهایی که فصل گذشته علاوه بر تیم های پایه در رده بزرگسالان عضویت داشت و امسال سهمیه زیر ۲۱ سال محسوب می شود با سپیدرود رشت تمدید کرد.

پ
پ

محمدرضا (راستین) تنهایی که فصل گذشته علاوه بر تیم های پایه در رده بزرگسالان عضویت داشت و امسال سهمیه زیر ۲۱ سال محسوب می شود با سپیدرود رشت تمدید کرد. وی زاده ۱۳۸۳ در رشت است و در پست های هافبک و وینگر بازی می کند و فوتبالش را از تیم های پایه سپیدرود آغاز کرده و از رده نوجوانان، ۱۷ ساله ها و جوانان به میدان رفته است.

بابک رجبی - تمدید قرارداد راستین تنهایی، بابک رجبی و میلاد سیار با سپیدرود رشت - بابک رجبی

همچنین بابک رجبی سهمیه زیر ۲۳ سال با حضور در دفتر باشگاه قرارداد خود را به مدت سه ساله با باشگاه سپیدرود تمدید کرد.

بابک رجبی که فصل گذشته در تیم اصلی سپیدرود به میدان رفته بود، متولد ۱۳۸۰ در شهر آستانه اشرفیه و سهمیه زیر 23 سال است و فوتبالش را از شهرداری رشت شروع کرد و بعد از آن در تیم های جوانان، امید و بزرگسالان ملوان عضویت داشت و همراه ملوان از لیگ دسته اول به برتر صعود کرد و فصل گذشته در لیگ برتر هم در این عضویت داشته و در پست وینگر چپ و راست بازی می کند.

میلاد سیار - تمدید قرارداد راستین تنهایی، بابک رجبی و میلاد سیار با سپیدرود رشت - بابک رجبی

میلاد سیار  سهمیه زیر 21 سال تیم سپیدرود نیز با حضور در دفتر باشگاه قرارداد خود را به مدت سه ساله با باشگاه سپیدرود تمدید کرد.

میلاد سیار از بازیکنان تاثیرگذار فصل گذشته سپیدرود، یکی دیگر از تمدیدی های باشگاه سپیدرود بود و او متولد 19 اردییهشت 1383 در آستانه اشرفیه است و فوتبالش را از پایه های سپیدرود آغاز کرد و در رده های جوانان و امید به میدان رفت و در پست هافبک وسط بازی می کند و فصل گذشته در اکثر بازی های بزرگسالان بازی کرده بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.