دوشنبه, 26 شهریور 1403 Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43548 تعداد نوشته های امروز : 17 تعداد دیدگاهها : 2451×
علی باقری گزینه مطلوب معاونت سیاسی وزارت کشور
11 شهریور 1403 ساعت: 15:18
شناسه : 289004
4

پس از استقرار دولت چهاردهم و آغاز به کار وزرا و چندین انتصاب در دولت، انتصاب معاون سیاسی وزارت کشور یکی از مهم ترین انتصابات باقی مانده به شمار می رود و به نظر می رسد علی باقری گزینه مطلوب معاونت سیاسی وزارت کشور باشد.

نویسنده : بهنیا ثابت رفتار منبع : قلم آزاد
پ
پ

پس از استقرار دولت چهاردهم و آغاز به کار وزرا و چندین انتصاب در دولت، انتصاب معاون سیاسی وزارت کشور یکی از مهم ترین انتصابات باقی مانده به شمار می رود و به نظر می رسد علی باقری گزینه مطلوب معاونت سیاسی وزارت کشور باشد.

پس از چند انتصاب هوشمندانه از سوی مسعود پزشکیان، رئیس جمهور ایران، که همراهی جریانات مختلف سیاسی را به دنبال داشت؛ انتظار می رود انتصاب معاون سیاسی وزارت کشور نیز با توجه به خصوصیاتی چون تخصص، تعامل گرایی و توجه به پایگاه رای رئیس جمهور صورت بگیرد.

در بین اسامی مختلف مطرح شده برای این مسئولیت مهم، نام دکتر علی باقری نیز به چشم می خورد که در صورت حضور او در راس معاونت سیاسی وزارت کشور به نظر می رسد وزارت کشور بتواند به نحو شایسته تری وظایف خود را دنبال و در انتصاب استانداران، فرمانداران و بخشداران نیز موشکافانه تر و دقیق تر اقدام کند.

در سوابق دکتر علی باقری مواردی چون مدیرکلی سیاسی وزارت کشور در دولت اصلاحات و معاونت سیاسی استانداری های گیلان و قزوین در دولت اول سید محمد خاتمی دیده می شود.

باقری از چهره های اصلاح طلب است که مسئولیت معاونت سیاسی ستاد امید را نیز در انتخابات اخیر برعهده داشته است و از لحاظ فکری نزدیک به بدنه دولت و جبهه اصلاحات است اما با توجه به ویژگی های شخصیتی تعامل گرایانه اش، می تواند اهداف دولت چهاردهم را در راستای وفاق ملی و اجرایی شدن برنامه هفتم توسعه نیز به نتیحه برساند.

او مورد وثوق اکثر جریانات سیاسی است و با نگاهی واقع گرایانه به مسائل، به دنبال رفع مشکلات موجود خواهد بود و بدون شک انتصابش به عنوان معاون سیاسی وزارت کشور و اثرات تصمیماتش می تواند موجی از رضایتمندی و امید را در جامعه ایجاد کند.

البته تا کنون هیچ قطعیتی در خصوص این انتصاب وجود ندارد و همچنان باید منتظر ماند و دید در نهایت کدام گزینه این مسئولیت مهم را بر عهده خواهد گرفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.