دوشنبه, 26 شهریور 1403 Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43548 تعداد نوشته های امروز : 17 تعداد دیدگاهها : 2451×
تشکر شهردار کلاچای از حسن اعتماد اعضای شورای شهر
13 شهریور 1403 ساعت: 18:48
شناسه : 289115
4

شهردار کلاچای در نشست شورای اسلامی شهر از حسن اعتماد اعضای شورای اسلامی به عنوان مدیر اجرایی شهر تشکر کرد و گفت: با تمام وجود تلاش خواهم کرد آبروی شما را که آبروی خودم هست با سعه صدر در راستای خدمت صادقانه و بی منت به مردم بکار گیرم.

پ
پ

شهردار کلاچای در نشست شورای اسلامی شهر از حسن اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان مدیر اجرایی شهر تشکر کرد و گفت: با تمام وجود تلاش خواهم کرد آبروی شما را که آبروی خودم هست با سعه صدر در راستای خدمت صادقانه و بی منت به مردم بکار گیرم.

سید مهدی حسینی در ادامه به روند انجام پروژه های عمرانی در این شهر در طی یک پروسه زمانی سه ماهه اشاره و تصریح کرد: پروژه های خوبی را مطابق بودجه های لحاظ شده تعریف و عملیاتی کردیم.

وی بیان کرد: در هفته دولت شش پروژه توسعه عمران شهری در این شهر افتتاح و به بهره‌برداری رسید که انشالله مبارک مردم فهیم و نجیب این شهر باشد.

شهردار کلاچای همچنین بیان کرد: هم اکنون پروژه مهم لوله گذاری با هدف دفع و هدایت آبهای سطحی در خیابان معلم و روشنایی ساحل در حال انجام است.

شایان ذکر است در این نشست دو شهروند در گروه مطالبه گری آقایان حسن زاده و جعفری حضور داشتند و نقطه نظرات خود را در راستای توسعه و بهبود شهر در شاخص های مختلف بیان داشتند.

بر پایه این گزارش ، این پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر کلاچای بود که غیبت متوالی دو عضو شورا را در پی داشت و جلسه آتی روز شنبه هفدهم شهریور ماه ساعت ۱۶در سالن شهید محمد حسینی شورای اسلامی شهر کلاچای برگزار می شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.