دوشنبه, 26 شهریور 1403 Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43548 تعداد نوشته های امروز : 17 تعداد دیدگاهها : 2451×
هم‌وطنان ما نباید استرسی از بابت خدمت‌رسانی مسئولان داشته باشند / تعطیلات نیمه شهریور روزهای شلوغ و فلج‌کننده‌ای را رقم زد
16 شهریور 1403 ساعت: 1:14
شناسه : 289204
3
نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل:

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس ادامه داد: هم‌وطنان ما نباید استرسی از بابت خدمت‌رسانی مسئولان داشته باشند و حق این مردم مهمان‌نواز و مسافران ما نیست که به دلیل ضعف زیرساخت‌ها ساعت‌ها در ترافیک باشند.

پ
پ

نماینده مردم شریف شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با تبریک فرارسیدن ماه شریف و پر خیروبرکت ربیع‌الاول، ماه شادمانی و سُرور اهل‌بیت (ع) اظهار داشت: شهرهای هدف گردشگری نیازمند توجه بیشتر جناب دکتر پزشکیان رئیس‌جمهور محترم، اعضای هیئت دولت و بالأخص دکتر پورمحمدی رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور، خانم دکتر صادق وزیر محترم راه و شهرسازی و مسئولان شرکت ساخت و توسعه حمل‌ونقل کشور در تکمیل هر چه سریع‌تر پروژه‌های نیمه‌تمام بر زمین‌مانده بالأخص جاده سنگر، سیاهکل بازکیاگوراب و سایر مسیرهای ملی منطقه شرق گیلان است.

سلمان زارع اظهار داشت: ترافیک سنگین در خیابان‌های لاهیجان و جاده سنگر سیاهکل بازکیاگوراب تا میدان ابریشم و در ادامه تا میدان شیخ زاهد و همچنین جاده لاهیجان تا میدان سردار شهید املاکی لنگرود مردم ما را کلافه کرده است.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس ادامه داد: هم‌وطنان ما نباید استرسی از بابت خدمت‌رسانی مسئولان داشته باشند و حق این مردم مهمان‌نواز و مسافران ما نیست که به دلیل ضعف زیرساخت‌ها ساعت‌ها در ترافیک باشند.

وی افزود: متأسفانه تعطیلات نیمه شهریور ۱۴۰۳ روزهای شلوغ و فلج‌کننده‌ای را در سطح شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل رقم زد.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان خاطرنشان کرد: حضور پرشمار مسافران عزیز باعث ایجاد ترافیک در جاده‌ها و صف‌های طولانی پمپ‌بنزین‌ها و نانوایی‌ها و… شده است.

وی گفت: اگرچه زیبایی‌های لاهیجان و سیاهکل و ظرفیت‌های گردشگری‌اش برای مسافران و گردشگران لحظاتی زیبا و ساعاتی رؤیایی را می‌سازد و بخشی از اقتصاد شهرستان را نیز به تحرک درمی‌آورد اما از سوی دیگر ضعف زیرساخت‌های آن نیازمند توجه ملی است چراکه لاهیجان و سیاهکل با اعتبارات ناچیز در سطح دو شهرستان در حال خدمات‌دهی ملی و بین‌المللی است.

زارع ادامه داد: از قدیم‌الایام لاهیجان با جاذبه‌های بی‌نظیر و خدادادی‌اش در کنار شهرستان سیاهکل و منطقه دیلمان به‌عنوان شهر هدف گردشگری بوده و باسابقه یک قرن مهمان‌نوازی از هم‌وطنان عزیزمان، بدون شک حضور گردشگران و مسافران امری طبیعی و خدادادی است اما آنچه اهمیت دارد سرعت توسعه زیرساخت‌های آن در تمام حوزه‌ها ازجمله جاده‌های بین‌راهی، هتل‌ها، بیمارستان‌ها، فن‌آوری نوین ارتباطی، توسعه شبکه برق و همچنین تکمیل پروژه‌های شهری است که باید بر اساس حجم ورود مسافران افزایش یابد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس تأکید کرد: این مهم جز با حمایت‌های جناب دکتر پزشکیان ریاست محترم جمهوری، استاندار محترم، پیگیری‌های فرمانداران، تلاش و پشتکار بیشتر روسای ادارات، مطالبه گری مردم و اقناع‌سازی مدیران استانی و ملی از وضعیت فعلی و برنامه‌ریزی مدون برای توسعه زیرساخت‌ها محقق نخواهد شد.

سلمان زارع نماینده مردم شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل که این روزها با تعطیلی مجلس شورای اسلامی و حضور میدانی خود در سطح دو شهرستان شخصاً پیگیر حل مشکلات مردم، کارخانجات شالی‌کوبی، کشاورزان برنج‌کار و چای‌کار و همچنین نحوه ارائه خدمات به مردم و مسافران بود در پایان از همکاری فرمانداران، شهرداران، بخشداران و عوامل اجرایی و پرسنل خدوم نیروی انتظامی و راهور ناجا، روسای بیمارستان‌ها، هتلداران، مسئولان اصناف، بازاریان و همچنین خویشتن‌داری مردم بافرهنگ منطقه در برخورد مناسب با مسافران و مهمانان تعطیلات اخیر تقدیر و تشکر نمود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.